Anne-lynn zegt 'bebi' en 'aai' en aait ook de babyfoon als ze de baby daarop ziet (babyfoon met camera). Ze is iets van slag door de drukte denk ik, maar eigenlijk doet ze het heel goed! Hoop dat ze, door haar er veel bij te betrekken, zo makkelijk blijft en niet van die driftbuien krijgt als de oudste van mn zusje toen hun tweede geboren werd. Proberen alle rituelen (bv rond slapen en eten) te behouden, Ookal voel ik me moe. Denk dat dat goed is. Fiene heeft nog niet door dat ze ook snachts mag slapen na een voeding. Dus weinig slaap voor mij. Een nieuwe ervaring, want anne-lynn lag de eerste weken op de NICU, waardoor ik de eerste weken geen nachtvoeding heb hoeven geven (ze.kreeg gekolfde melk via zonde). Ben er achter dat er ook voordelen waren aan die periode, hahaha.
Wat leuk om te horen ben benieuwd het hier zal gaan hier snapt ze niks van baby in de buik maar we benoemen het wel. Ik heb gehoord dat je inderdaad de oudste overal bij moet betrekken zodat ze zich niet gepasseerd voelt. Proberen ook niet steeds nee want de baby enzo..
Ik heb een eigen kamer!!! Dezelfde vpk als van de week is er weer en ze zei er is een kamer vrij en ik heb jou dat beloofd.... Heerlijk zelfs een eigen wc en douche!
Ik ben ook een meelezer maar ga nu toch maar eens reageren Wat een respect heb ik voor jou zeg. Ik wens je veel sterkte en ik duim met jullie mee dat het beebje nog een tijdje lekker mag groeien in je buik. Veel sterkte en zet hem op! Liefs Floortje
We hebben een ons doel naar boven bijgesteld. .. we gaan voor de 32 weken en hopen dan naar ons eigen zh te kunnen... dan is dat nog 6 weken en voor mij zeker te overzien...
Gewoon voldragen die hap! Haha. Nee hoor. Goal lijkt me prima. 6 weken is idd te overzien. Hoop dat je je ei een beetje kwijt kunt in de dagbesteding die wordt aangeboden. Dat scheelt ook veel. En anders een mooie (geboorte) merklap borduren. Borduren en haken is weer helemaal 'hot'. Mijn borduursel voor fiene helaas nog niet af. Hier: onze beide thermostaat staat nog steeds niet goed afgesteld. Die van fiene te laag en die van mij te hoog. Had gisteren ineens 38,5. Vk denkt vooralsnog niets ernstigs, dus misschien een beetje te veel hooi of zo...
wow wat een verhaal! wat heb jij nu al meegemaakt.. ik hoop dat je inderdaad de 32weken haalt en in je eigen ziekenhuis mag bevallen.. sterkte!
Hey meisje, je doet het echt super! Ik bewonder je ingesteldheid en blijf maar lekker liggen als dat voor jou veiliger is! En een eigen kamer! (met een goed opgevoed nachtkastje? hihi.....)
Haha ik tel gewoon door na de 32 weken dan begin ik daar weer opnieuw. .. Die eigen kamer is heerlijk! En die eigen wc ook erg goed want die stoelgang is er wel weer maar kost wat geduld.
Ja mijn schoonmoeder heeft al wat gemaakt dat is een echte knutselaar. Iedereen grapt al dat ik straks nog een verhuiswagen nodig heb als ik hier weg ga.....