Ik kom ook weer even melden Weinig vruchtwater verloren vandaag, das goed nieuws! Ik kreeg trouwens in WKZ wel direct bij het breken vd vliezen antibiotica. Dat had te maken met de GBS kweek. Goed dat ze nu nog meer vinger aan de pols houden. Hier was 4x tempen de standaard en iedere 72 uur bloed (oa kruisbloed, maar op den duur infectiewaarden) Hoeveel ijzertabletten krijg je per dag? Misschien kunnen ze het opvoeren? En wat was die kleine goed gegroeid zeg! Al met al goede berichten!
Ha svb, ik kreeg ook meteen ab en ook bij bevalling, maar kwam dan ook binnen met giga gbs-blaasontsteking. Anders geven ze het niet.
Mij wilde ze wel preventief AB geven na het breken van de vliezen. En nog nergens op getest, alleen kwam hij al voordat de ochtend begonnen was. Ons mannetje heeft toen wel een dag AB gehad, omdat ik een infectie zou kunnen hebben.
kom hier ook weer even kijken... de kleine zit er nog steeds in lees ik! houden zo en op naar de 30weken! houd je het nog een beetje vol? vanaf vandaag hier ook verplichte rust maar wel thuis. weet nu al dat ik me ga vervelen. pfff maar goed de vorige keer had ik al vanaf week 23 rust en vanaf week 26 verplicht op de bank. heel veel succes meid!
Jij ook he Senna.. Ik heb goed geslapen Juulzon was al in dromenland en zag je post vanmorgen. Weer 'alleen' maar bloedverlies en ik hoop dat het een eenmalige grote lekkage was. Ik ga me aankleden want mijn moeder komt straks mrt mijn dochtertje
Oh weer genoten vanmorgen wat een schatje heb ik toch.... zo lief en vrolijk en ze kwam 2 oudere meisjes op de gang tegen en heeft daar mee gespeeld. Tot de verpleging kwam zeggen dat ze het te druk vonden.. Jammer dat ze niet een kleinspeelhoekje hebben de meeste kinderen komen mee maar in de kamers en zeker de 2 persoons is niks. Het was gewoon bezoekuur trouwens. Maar ja. En ze had leuke kleren aan die ik nog zelf geshopt had bij H&M En na 2 uurtjes was ze het zat en klom in de buggy. Dikke kus gekregen en daar ging ze weer. Gelukkig zie ik haar donderdag alweer.
Wat fijn dat je vandaag je dochter weer hebt gezien. Hopelijk geeft dat je weer wat energie Vervelend hoor dat je je zo futloos voelt. Slaap lekker alvast voor straks! *edit* vergeet ik nog te reageren dat de kleine zo goed is gegroeid! Super zeg!!!
En morgen weer een dagje erbij! Op naar de 30... Wel respect voor jou hoor! Idee, kunnen we je geen kaartje sturen in het ziekenhuis ? Heb je wat afleiding aan dagelijkse post en wordt de boel een beetje opgevrolijkt . Weer zeker dat je 'vriendinnetjes' genoeg hebt hier! Slaap lekker saampjes! X
Wat zijn jullie allemaal lief zeg! Vandaag bijna geen bloedverlies, wel nog futloos. Ik was vanmiddag met bed en al naar het activiteiten uurtje en heb de arts niet meer gezien. Die zou bespreken of ze iets kunnen met die futloosheid. Vanmorgen half gedoucht alleen ff de boel gespoeld en daarna al bijkomen op bed. Ik schrok van mezelf bij daglicht wat een lijkbleek gezicht heb ik. Ik kijk ff een film af en dan slapen. En morgen zit ik op 28+4..... Welterusten allemaal!
welterusten (volgens mij heb ik een kaartje naar de verkeerde kamer gestuurd, hopelijk krijg je hem toch )
Heb jouw kaartje Moontje! Ik vind kaarten krijgen erg leuk misschien maar ik wil voor zover dat kan hier mijn anonimiteit wel een beetje behouden... als je een kaart met mijn nickname stuurt dan weten ze niet wie ik ben hier... Ik zit ff te denken hoe dat te doen...
Ik stuurde destijds per PB mijn echte voornaam plus afdeling en kamernummer. Ik kreeg bergen kaarten via zp, dat was fantastisch.