Is ook zo moet me er bij neerleggen. .. had nog zo graag doorgegaan met broeden maar dat moet dan in de couveuse
Dit was niet de afspraak!! Volhouden Frannie!! Je doet het zo goed! Hoop dat alles weer rustig wordt in je buik, maar mocht het niet: Kijk vanwaar je gekomen bent! Al 8 weken kunnen rekken, een kindje met een mooi gewicht... Alles gaat goedkomen hoor!!! Dikke knuffel. Denk aan je! Tis ineens erg druk hier, zie ik
Ik snap je helemaal, maar je hebt het zo onwijs goed gedaan. Alles wat in je vermogen lag. Soms moet je het overgeven. Ze is in goede handen als het zover is. En wie weet gaat de remming nog iets doen.
oh frannie, lees soms ook mee maar wat spannend nu. zetten de weeen door? of zwakken ze af? hoop dat het nog even een weekje of 2 uitgesteld kan worden, maar idd wel een goed gewicht voor nu en de longrijping is aan het inwerken dus meer kan je er niet aan doen. dikke knuffel
Meis, ik heb nooit gereageerd maar wel vaak meegelezen en ik wil je even heel veel succes wensen met alles!
Ik heb ook nooit gereageerd, wel meegelezen... Meid, succes!! Je hebt het fantastisch gedaan! Hier een meisje dat met 34+1 geboren is en met een gewicht van 2170 gram.
Tja ik schrijf op: 9 uur 22, 27, 34, 38, 42, 45 even kort maar krachtig zeg maar vpk ziet me niet bevallen vandaag maar dat mag ik ook niet...... maar bij de eerste ging het ook zo en niet erg veel pijn maar toch aanwezig. En dan verbijt ik mezelf wel even hoef niet enorm te puffen. Maar zat toen al vrij snel aan de 3 en daarna al 6 cm......
Pffff, wat spannend....... Leef zo met je mee.... Gelukkig ben je daar in goede handen, er staat een heel team paraat... Jullie meisje spartelt en is actief en de wetenschap van tegenwoordig komt heel ver. Wat iedereen al zegt, je hebt het toch 8 weken volgehouden, meisje is voor deze termijn op een goed gewicht... Hoop zo dat de weeën alsnog afzwakken... Denk aan me, je doet het fantastisch. Meer dan wat je doet,,kun je niet doen! We duimen met zijn allen voor jou en je meisje!
Hier ook stille meelezer/meelever. Ik ga voor je duimen dat de weeën afzakken. En mocht dit niet gebeuren dan heb jij je kleintje afgelopen weken al heel mooi verder weten te "broeden". Je mag sowieso trots op jezelf zijn. *duimt verder*
Weeën heeeeel lichtjes maar ik denk dat mijn vliezen het begeven hebben er blijft vruchtwater komen en gelukkig lichtroze dus amper bloed. Baarmoederhals was vannacht half verstreken. Ze willen niks doen tot de weeën misschien toch doorzetten. Dit is erger dan op bed liggen 10x spannender. Ze mag droog liggen schijnbaar.