Ik lees al weken mee, maar ik moet nu toch even reageren! Ik vind het super knap hoe je je er doorheen slaat, en hoe je ermee omgaat. Ik hoop dat het allemaal nog geremd kan worden! Succes en sterkte!
Oh, wat spannend meid! Wat er verder ook gebeurt, je hebt het echt al super gedaan! Ik ben trotse meter van een meid die met 27+6 en 1250g geboren is, ze is nu anderhalf en doet het super!
Die is onderweg het staat goed vast bij Maastricht... ik wilde dat ons meisje rustig achter werd gelaten bij onze vrienden moeder komt even mee en is eigenlijk toe aan een break. En dat is goed gegaan. Ze is daar "gewoon" gaan slapen. Erg blij mee. Een toppertje zo'n kleintje die van de structuur is.... blijkt wel dat als je dat aanhoudt ook al iz ze ergens anders dat het kan...
Maar wat is nu het plan dan? Want als je weeën krijgt en de bevalling doorzet gaat de placenta toch bloeden? Zijn ze nu aan het kijken of ze de weeën kunnen stoppen, zodat de situatie weer stabiel wordt? Of zijn ze al aan het voorbereiden voor de ks?
Tja bet bloedverlies is eigenlijk weg...weeën geremd. Ctg is goed. We gaan zo de vp bellen voor wat nou de bedoeling is.
Klinkt goed! Heb je je gyn nog niet gezien dan? Die moet nog wel even komen voor het zo meteen weekend is natuurlijk.
o meis wat een schrik en wat een tegenvaller! hoop zo dat het ze kunnen rekken en weeën niet doorzetten! en anders... vertrouw op dat sterke meisje en de medische kennis en een lekkere warme couveuse die jouw buik na-aapt! STERKTE en een knuffel vol energie!
Ja de arts die dienst heeft maar dat is er eentje in opleiding die komt straks want er kwam spoedjes binnen....... mijn eigen hoofdbehandelaar had vannacht dienst
Vruchtwater blijft lopen en ctg ziet er echt geweldig uit wonderbaarlijk. En bloedverlies? Geen idee zou placenta opgeschoven zijn.. maar ze ligt met haar kontje en beentjes naar beneden vant ik voel trappelen van onderen. Dus keizersnede.
Laat dat vruchtwater maar lopen, dat geeft gek genoeg niet. Als de baby maar oké is, je geen bloedverlies krijgt, en ook geen weeën meer. Dan kun je nog wel even zo liggen . Moeten ze je hoofdbehandelaar niet even bellen dan? Je wilt toch even dat iemand de leiding neemt nu?
Ik heb af en toe wel een flinke wee maar niet met regelmaat. .... Ik ben nooit een spoedje krijg elke keer te horen als ik weer eens moet wachten. ....
hey frannie, hier ook een zoontje die in maastricht is geboren met 28.2 weken. hoop dat ze nog effe blijft zitten. ik heb ook een keizersnee gehad en moet zeggen dat me dat reuze is meegevallen. maar al 30 weken bijna wat super. ik hoop dat ze nog eff blijft zitten en anders succes komt echt goed. de eerste week zal het druk zijn als ze soms komt maar daar ga ik maar effe niet van uit. hou vol hou vol. en ik lees het wel hoe het gaat. xx cindy
Nee maar serieus, heb je de hele dag nog geen gyn gezien terwijl je weeën hebt en aan de rijpers ligt? Dat kun je niet menen. En er moet toch ook even naar de placenta gekeken worden met echo?