Ik heb gezien: arts assistent io tot gynaecoloog /obstetrie nog iets dus meer dan de gynaecoloog in opleiding dan ik tot vorige week had. Heb een enkele wee en dus rustig. Magnesium infuus nu stop Weeën remmers gaan door Ik verlies geen bloed dus geen echo placenta heb dat gevraagd. En verder afwachten. ............ Ik ga mijn eigen magnesium nu weer nemen want dat deed ik al die weken al en had ik even in overleg met arts gestopt. Kleine doet het echt goed gelukkig.
Nou klinkt goed. Die echo lijkt me wel handig om te zien of de bm verstreken is en om te kijken of de placenta nog voor ligt? Of is dat laatste sowieso zeker?
Nee niet zeker maar misschien nu minder belangrijk omdat ze in stuit ligt en het een ks wordt. Maar eigenlijk kom ik nu op hetzelfde punt: DOOR MET BROEDEN!!! Ik zeg toch op naar de 30 neem wel iets minder marge nu
Goede insteek: lekker verder broeden. Elke dag is er 1, elke dag weer een beetje meer 'af' en meer klaar voor de grote wereld. Hoe is je vriend eronder? Net zo rustig als jij? Knap hoor!
Merah, nu je toch aan de lijn bent en Fran het ook heus wel wil weten: hoe is het nu met je zieke kleine?
Van hem mag ze wel komen. Ik broed liever nog even al vond ik het doodeng dat die weeën eerst niet stopten en was bang met spoed en helemaal onder zeil naar de ok te moeten. Maar nu rustig ga zo slapen. Hij is toch naar huis nu het rustig is. Hij hoeft mijn hand niet vast te houden van mij het is nu eigenlijk zoals gisteravond.
En ik bel meteen weer als het veranderd en hij moest zelf een vluchtkoffertje klaar zetten. Ik denk maar zo als ze er is begint het pas echt......
Anne-lynn vandaag voor het eerst koortsvrij! Nog wel hangerig en slecht eten, maar ik denk dat we er zijn. Bizar, want gisteren avond was het nog 39,4 Jullie enig idee hoe het zit met die hele kleintjes? Onze jongste is nu 4 weken. Heb altijd geleerd dat kindjes onder 6 maanden geen koorts kunnen of mogen hebben, maar nu klinkt het me toch raar in de oren. Voel mezelf ook wat gammel (grieperig zonder koorts zeg maar), dus als anne-lynn een virusje heeft gehad, waarom zou Fiene dat niet ook kunnen krijgen?
Ik heb niet echt verstand van op tijd geborenen maar die kleintjes kunnen best koorts krijgen, alleen moet je wel ff wat eerder aan de bel trekken voor overleg. Toch Fran? Fijn dat het met AL beter gaat!
Meid, wat een spanning weer allemaal! Ik hoop dat het nog steeds allemaal rustig is. Misschien een opsteker; ik heb met 34 weken ook 12 uur lang weeën gehad en toen ineens zwakte alles af. Kan dus echt dat je nog even door mag broeden! Enne respect voor jouw positiviteit en doorzettingsvermogen! Liefs!
En als je morgen wakker wordt, officieel 30 weken! Hopelijk houdt je buikje zich rustig vannacht... X
Ben al eerder wakker moest ff plassen.... 30 weken!!!!!!! Wel wakker van een pijnlijke wee? Of ik voel de bewegingen intenser omdat ze bijna geen zwemwater meer heeft? Echt onderin mijn kruis/schaamstreek kort maar echt pijnlijk. Ik heb het gemeld en mocht het frequenter zijn dan bel ik weer. Nu hopelijk nog ff slapen voor infuuspomp weer afgaat en ik de volgende longrijping heb om 5u....
Yes meis! Je hebt de 30 gehaald! Op naar de 31....? Ben alweer wakker omdat ik zo naar bij mijn nichtjes (van 3 en 8 maanden) ga om even op te passen. Mijn broer doet mee ad Roparun en hun mams moet werken... Hopelijk alles nog stabiel en was het geen wee vannacht..? X