Grote zus is hier voor het laaste weekend en Luna mocht vanmiddag heel even een keer extra uit bedje. Ik heb op mijn 2 dochters samen op schoot gehad! Wat een rijkdom is dat zeg!
Vandaag op nacontrole geweest bij de gyn... Mocht ik ooit nog zwanger willen worden dan moet ik onder controle hier en krijg ik medicatie om te vroegtijdig gebroken vliezen te voorkomen. Het risico op placenta praevia is heel hoog; ik heb het al een keer gehad en na een keizersnede is het risico nog hoger. Gelukkig is onze kinderwens nu vervuld en zie ik het ook niet meer zitten eerlijk gezegd. Dit was een vreselijk moeilijke opgave waar ik wel 1000% voor gegaan ben maar ik denk niet dat ik dit nog een keer zou kunnen..
Nee, herkenbaar Frannie. Het is slopend allemaal. Maar twee dochters op schoot, zeker gezien de voorgeschiedenis: wat een wonder. Daar zul je vast nog heel vaak bij stilstaan. Fijn dat het zo goed gaat met jullie!
Zo leuk je meisjes samen op je schoot! Ik had ook een hogevliesscheur bij Jarne maar Maya kwam perfect en gynaecoloog houdt me extra in de gaten door op 24 weken een kweek + controle bmh te doen. Mijn placenta ligt nu vooraan. Als ik iets voel ofzo dan mag ik uiteraard bellen.
hallo dames lieve frannie ik heb niet de hele topic gelezen maar wel genoeg om te weten dat alles beter en beter gaat en t de goede kant opgaat allemaal ik wens je veel succes met je kindjes ik had een vraagje.. had jij bij je eerste zwangerschap ook vroegtijdig gebroken vliezen of heb je je kindje toen helemaal voldragen? ik heb in dec ook op 30 weken mn vliezen gebroken, maar helaas is dat toen slecht afgelopen en ik ben gewoon nu n beetje zoekende naar wat geruststelling naar een evt 2de zwangerschap toe. grts babybelle
Ja zeeeeeer spannend! Kamer is schoon alle spullen op 1 tasje na weg. Morgen ben ik om 8u op de afdeling en als het goed is komt om 10u de ambulance. ....
Succes morgen! Hoop dat er niet al te veel tussendoor komt en dat jullie gezwind naar het streekziekenhuis kunnen. Vergeet geen foto's te maken onderweg .
Wens jullie een vlekkeloos transport en transfer naar het streekziekenhuis! Een stapje dichter bij thuis voor kleine sterke Luna!
Goed gegaan! Ze is er slapend in gelegd en slapend weer uit gekomen ! Heel klein en gemoedelijk daar en momenteel de enige in de couveusekamer. Wel in gewoon bedje. Kan prima qua temperatuur. Morgen meer ga nu slapen!