Ik hoop echt voor jullie dat ze naar huis mag! Zo veel beter voor haar en voor jullie. In het ziekenhuis kan ze alleen maar weer ziek worden (virussen enzo).
Ja en ik hoorde van de verpleegkundige dat ze met finger feeding ook maar 10 tot 20 binnen krijgt dus ze is aan meer gewoon nog niet toe. Dus.... we gaan er straks voor om haar mee te krijgen
Maandag mag ze mee naar huis!!!! De kinderarts geeft ons een week om de borst te proberen als dat dan nog niet voldoende is dan moet ik de afgekolfde melk per fles gaan geven. Anders duurt het te lang als ze niet verder stijgt met de hoeveelheid. Dat is fair en dan geven we de fles erbij. Maar ik hoop nog steeds dat de thuiskomst een omslag geeft....
Hoera Frannie! Geweldig! Is ook net wat je wilt in een fles. Dr Brown is idd een goede. Difrax vind ik ook een superfles. Als je naast de gekolfde melk ook blijft aanleggen dan is geloof ik de medela calma een goede fles. Die raadde de vk mij destijds aan (niet gedaan overigens, gewoon difrax gehouden). Dus zelf geen ervaring mee. Bij de fles van medela komt er echt alleen melk als je aan de speen zuigt, net als bij bv, terwijl de meeste andere flessen altijd flow hebben. Calma – Voedingssysteem Succes!
Dr Brown heeft prematuren spenen.... bol.com | Dr. Brown's - Prematuurspeen standaard 2 stuks | Baby Ik lees nog altijd met je mee. Wat een knokker heb je gekregen zeg! Prachtig meisje Wat fijn dat ze mee naar huis mag!!!! Lekker genieten in je eigen huis.
Nee, prima flow. Wij hadden ook een heule slechte drinker, en hebben werkelijk álle flessen geprobeerd. Alleen de Dr. Brown had een goede, rustige flow. Dus niet te zwaar met drinken, maar ook minder kans op te snel drinken en verslikken, en er wordt ook weinig lucht meegezogen.
Deze fles heb ik dan weer niet geprobeerd, maar wel van heel veel prematurenmama's begrepen dat ie voor geen meter werkt. Iig niet voor jonge prematuren.
Super dat ze naar huis mag! Nog een paar nachtjes En ik ben ook fan van dr. Brown. Wij zijn met nummer 1 begonnen, maar hij had in het ziekenhuis ook al uit een flesje gedronken.
Oké bedankt dames ik denk dan eerst maar de dr. Brown proberen. Avent heb ik een gratis fles van en een Tommee tippee. Het is de bedoeling idd niet te snel want dan spuugt ze alles zo weer uit denk ik. Dat doet ze nu al als de sonde voeding te snel van gaat en te zwaar is niet de bedoeling. Hebben ze oom prematuur spenen bij etos of kan je die alleen online bestellen?
Breastflow fles - DE babyfles voor flesweigeraars Deze schijnt ook goed te zijn icm aanleggen. Medela calma is niet aan te raden, veel te lange speen! Hier na veel flessen geprobeerd te hebben (d'r Brown, tommi tippee, avent, kruidvat, calma en vast nog wat) bij difrax blijven hangen. Dijn dat ze naar huis mag!! Super nieuws. (Als je de weegschaal wil hoor ik het wel!)
Ok, dat wist ik niet! Goed om te weten! Ik had 'm zelf nog nooit gebruikt, alleen het advies van de vk gehad destijds. Nou Frannie, keuze genoeg!