ok toch nog 4 weken dus .. maar ja ik heb natuurlijk zoiets van ja als t dat maar is.. dames ben blij met jullie verhalen... tenminste iets positiefs om aan vast te houden. hoewel t veel erger als bij mij ook ni bepaald kon. ik ben er emotioneel gewoon nie goed van en vraag me af wanneer dat zal beteren. vooral t bevallen en n levensloos kindje(dat er ook nog eens mooi gezond uit ziet alsof t sliep) in je armen krijgen.. is echt iets wat ik nog verwacht had mee te maken.
trouwens dames ik heb ook gelezen dat t verliezen van te veel vocht(door veel braken) en dus weinig vocht binnenkrijgen ook een oorzaak kunnen zijn. ik had tijdens mn zwangerschap enorm veel last van braken.. ik braakte weken lang continu.. was uitgedroogd.. geconstipeerd.. ik luste niks.. kon geen water binnenkrijgen niks. ik heb helaas niet aan de bel getrokken, ik dacht ja ik kaart t wel aan bij mn volgende gyne bezoek maar dat was weken later en dan was ik al aan de beter hand. ik had misschien wel naar zkhs gemoeten om vocht te krijgen en medicatie zodat ik de tekorten tijdig kon aanvullen. het is nu te laat maar dat hou ik ook wel in gedachte
Wat vreselijk om zoiets mee te maken Bij mijn eerste zoontje vliezen gebroken bij 31.3 en bij mijn tweede zoontje bij 36.6. Nu dus wel een stukje verder gekomen.. Eerste zoontje heeft vijf weken in het ziekenhuis gelegen..was 2125 gram
fairytale.. dankjewel voor je reactie. nou toch mooi om te lezen.. als ik t tot 35 36 weken kan rekken ben ik ook al heel blij. ik hoop eigenlijk gewoon dat ik een gezond kindje levend kindje krijg. edel.. nee dat doe ik niet bewust. ik weet dat ik eigenlijk niets verkeerds heb gedaan, ik heb niet gedronken, ni gerookt, niet gestresst, niet gesjouwd met veel te zware spullen.. maar je gaat toch denken aan details van wat als ik t zo of zo had gedaan. het is zoiezo beter om bijv tijdens t veel braken en in geval van uitdroging het tekort aan vocht aan te vullen ipv thuis met de pakken te blijven zitten. aan zulke dingen ga je automatisch denken en t anders willen doen