Eergister een bijna onzichtbaar streepje gehad op een z&k test. Ik was er eigenlijk van overtuigd toch niet zwanger te zijn maar kreeg een test binnen die ik had overgekocht via mp van iemand. Dus ik dacht ach ik doe hem nu gelijk, kan ie gelijk de prullenbak in. Zit nu op dag 26, ik denk 10 dpo. En het was middagurine na gewoon gedronken te hebben vandaag en in negatief 001-4-1-1.jpg picture by KimApril - Photobucket Heb een digitale cb gehaald voor overmorgen!
Nou meid, ik zie hem wel hoor! Ik hoop dat je over een paar dagen een duidelijkere streep hebt! Zal duimen voor je! Spannend hoor
Als ik het beeldscherm van m'n laptop kantel zie ik hem ook!! Mooie roze streep. Hopen op een knaller!! Groetjes
Als je op 10DPO zit verklaart het waarom ie nog zo licht is, maar ik zie hem ook hoor! Over 2 dagen nog even een kv testje doen!
Ik heb nog 1 kv testje volgens mij ergens, die doe ik overmorgen en als ie donkerder is de cb er achteraan
tnx dames! Ik heb een mini rompertje (hadden we nog van Mart) ingepakt met de test, kijken wat mn man er van zegt zo! Vind het erg spannend omdat we 2 maand terug een mk hadden maar ik ben er erg positief over nu!
He.. Ik ben nu 5 dagen voor mijn NOD en ik ging ook testen met de KV 2 voor 5 euro en ik heb dezelfde streep.. Nu nog ff wachten tot mijn NOD en hopen dat hij rozer wordt toch?! Gefeliciteerd!
ja hoor, gewoon om de dag eventjes testen dan zie je het snel genoeg! Ik testte bij mijn eerste vanaf dag 22 positief!
Nou laat ik het hopen dan... Ik wacht of maandag mijn menstruatie af of ik test zaterdag (zal het 2e wel worden)... In oktober zijn we ons kindje verloren met 19,5 week.. Beetje raar en onwerkelijk als ik nu zwanger ben.. Ben er wel mega blij mee maar te bang als het zo is.. Maar eerst eens afwachten of ik mijn NOD haal...
he wat heftig dat jullie je kindje zijn verloren op zo'n termijn al... Ik zal duimen voor je dat je test donkerder wordt. Hier manlief de test laten zien, die ziet hem ook duidelijk de streep