Volgende week leuke baby artikelen in de aanbieding. Bekijk de folder op www.wibra.nl . Succes met shoppen.
mmm gaat in op 13 oktober maar nu hebben me man en ik zaterdag de box\speelkleed al gekocht. en ik kan weer terug voor de slaapzakjes met afrits mouwen die lagen er natuurlijk net weer niet. grrrrrr
Ja het beste kan je zaterdag einde van de dag al gaan, meestal zijn ze dan aan het uitpakken. Folder ligt er dan meestal ook al en soms is tie al te zien op internet. Dit x had ik er geen erg in, heb al een hele lijst hopelijk is het er allemaal wat ik hebben wil haha.
bij ons om 900 open, ik was er om 1000 en er waren al geen slaapzakken meer daar ging ik nou net om.. heb nog maar een pyama, wat sokken en extra hydrofielen meegenomen, maar wel jammer dat het zo absurd snel gaat
mmm belachelijk hier geven ze het op zaterdag niet mee. Maar eigenlijk wel beter want als je op maandag komt is alles al bijna op. Ik hoop dat mijn moeder wat heeft kunnen scoren. ( ik moet werken dus heb gevraagd of zij wilde gaan)
ik ging ook voor de slaapzak en toevallig zag ik een 110 cm liggen in een bak met sloffen. haha. verder zag ik nergens slaapzakken dus heb vast mazzel gehad
het schijnt dat ze in die pakketten die ze binnen krijgen steeds maar 2 van 110 in zitten en de rest is 70 en 90. waardoor ze dus ook steeds misgrijpen op die 110. ik heb er gelukkig nog net 1 kunnen bemachtigen
Nou ik ben ook geweest vandaag. Heb wel een en ander ingeslagen, maar de pyjama's waren niet binnengekomen en de slaapzakken ook niet. En daar ging ik eigenlijk voor.... jammer...
Ik heb gelukkig nog een slaapzak kunnen bemachtigen en ook nog wat andere dingentjes. Alleen wilde ik ook graag een badjasje maar deze hadden ze niet meer. Hier was nog wel van alles wat te krijgen gelukkig, maar wij hebben dan ook nog geen nieuwe folders gehad dus mensen weten het ook niet?!
Nou als eerste binnen vanochtend en ze hadden bijna niks geen slaapzakken, geen badjassen en 3 pyjama's (niet in haar maat). Jammer zeg.