Na 5 jaar proberen, 5 sterren en afgelopen maand besloten om te stoppen met onze wens voor een tweede spruit. Bleef mijn menstruatie afgelopen 25 december uit. Na zoveel teleurstelling zei ik nog tegen mijn man let maar op cyclus is weer van slag. Dit ben ik blijven herhalen tot gisteren. Ineens moest ik een test halen en doen van mijzelf. Met een zeer verrassend resultaat! Wij zijn helemaal in de wolken, hoewel er ook angst is voor een miskraam. Ondanks dat probeer ik er nu wel van te genieten.
Wij lopen ongeveer gelijk! Aller eerst van harte ! Ik snap jouw angst voor een miskraam goed, ik maak dan niet hetzelfde als jou mee maar mijn vorige zwangerschap was een buitenbaarmoederlijke , daarvoor heb ik momenteel angsten. Vooral proberen ervan te genieten en positief blijven dat zorgt ervoor dat je je minder zal stressen. Succes!
Wow, gefeliciteerd hoor! Kan me voorstellen dat het heel spannend is. Ik hoop dat de moeilijkste maanden voor je voorbij vliegen en alles goed gaat!
Dank jullie wel. Ik herken het asshley, afgelopen mei ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.
Wat leuk om er nét voor de jaarwisseling achter te komen! 2015 is kennelijk jouw jaar Geniet er lekker van, er groeit een baby'tje in je buik. Gefeliciteerd en alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst