welke koel-vriescombinatie?

Discussion in 'De lounge' started by boompje, May 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boompje

boompje Actief lid

Feb 14, 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn opzoek naar een goede koel-vriescombinatie. We hebben drie voorkeuren. Zo zuinig mogelijk en ruime/ grote vrieslades. Er moet met gemak pizza's, broden en grote verpakkingen in kunnen en max. 500 euro of liever minder. Grote vrieslades is echt nummer 1.

Ervaringen en tips hoor ik graag want ik zie veel combinaties maar bij weinig is duidelijk hoe groot de lades zijn van het vriesgedeelte.

Hebben jullie maten/ inhoud en goede ervaringen van je koel-vriessysteem die nu ook nog te koop is in de winkel?

Ook slechte zijn welkom, dan weet ik ook welke we niet moeten hebben ; )

2. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,690
    2,400
    113
    Female
    Broek
    #2 Majo1983, May 19, 2015
    Last edited: May 19, 2015
    Wij hebben laatst een Samsung gekocht. In de plaats van oude kleinere koelvries en nog oudere losse vriezer. Is prima. 3 grote lades passen pizza makkelijk in en ook brood voor hele week. Vind hem top. Met 0 graden zone en no frost zodat je nooit hoeft te ontdooien. Samsung RB31FERNCWW - Koelkaststore.nl

Alleen had de buurvrouw commentaar dat wij haar met een camera in de gaten hielden en dan op de monitor (het blauwe display vd koelkast) terugkonden kijken :d maar dat is er een voor het zoveelste burentopic haha....

Ow nog een tip, bij ons staat hij in de bijkeuken en hebben hem op de outlet van coolblue gekocht op marktplaats. Heeft transportschade aan de zijkant (kras) maar die zie je niet in ons geval en scheelde toch 33% en kreeg ook nog de cashback die toen was bij Samsung gewoon uitbetaald, koopje dus! En je kunt ook nog iets onder de prijs gaan zitten die ze aanbieden, dcheelt weer paar tientjes ;)

3. boompje

boompje Actief lid

Feb 14, 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah wat een super tip, dank! bij ons komt hij ook in de bijkeuken dat geen probleem als er iets opzit wat niet hoort, zolang hij het maar goed doet.

Geniaal trouwens dat je een display kan omtoveren tot geheime camera-instalatie :D zo'n koelvriescombinatie wil toch iedereen :p

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,690
    2,400
    113
    Female
    Broek
    Haha.. hou op, hou op.. bij bcc hebben ze ook een outlet btw. En gewoon in de gaten houden als er nu niets op staat, komen dagelijks nieuwe dingen bij. Ik heb paar weken moeten wachten maar toen wel de koelvriescombi die ik wilde :) maar dan met korting.

5. boompje

boompje Actief lid

Feb 14, 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    top Majo, dat ga ik in de gaten houden!

Zijn er nog anderen met andere merken die ik ook in de gaten kan houden?

Share This Page