Vrolijk kerstfeest! (eisprong rond Kerst)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Spijkertje79, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ja vriendleif moet maar een beetje in de paasstemming komen ja ;) Heb tot nu toe nog behoorlijk negatieve ovutesten maar geduld geduld..
    Mijn vriend wordt een beetje zenuwachtig van het idee dat ik weet wanneer ik vruchtbaar ben. Dan vindt ie het niet meer leuk om te klussen want hij kan het niet uit zijn hoofd zetten. Ben benieuwd hoe dat deze ronde gaat ;) (Misschien moet ik hem minder aanvallen haha:))

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik heb gewoon een speciaal kerst ;););););) outfitje gekocht voor man zodat hij meeeeeeeerrrr zin krijgt hahaha

ik weet van de vorige keer toen het raak was toen hadden flink voor de ei geklutst hihi.. dus heb zoiets van eeeeeee kom maaaarrr.. we hebben deze maand afgesproken een aantal dagen achter elkaar te doen.

dus veel fruit en groente voeren en genoeg water geven hahahah voor goede zwemmers

3. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik heb het hem wel een beetje geprobeerd uit te leggen, maar niet goed denk ik :) dus nu vind hij het telkens wel spannend ;)
    ik hoop dat het gaat lukken, ik voel wel telkens de zenuwen door me lijf gieren :)
    vandaag een drukke dag en vanavond eventjes een rustig avondje houden met manlief ;)

4. Spijkertje79

14 mei 2009
    66
    0
    0
    Bolly, hihi, da's wel slim ja, mag ie z'n kerstcadeautje uitpakken :)

Juju, ik snap je vriend wel een beetje als ie zenuwachtig wordt. Misschien gewoon niet meer met hem over hebben en bij een positieve test heel 'onopvallend' romantisch sfeertje scheppen?

5. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik heb een leuk sexy kerstjurkje gekregen van mijn vriendin :D
    brengt me op een leuk idee ;)

misschien inderdaad niet meer zoveel over de testen hebben? vaak zijn de mannen zenuwachtiger als ze weten dat het echt kan en anders genieten ze gewoon.

6. Spijkertje79

14 mei 2009
    66
    0
    0
    Mijn man vraagt weleens hoe het gaat ("wanneer heb je je eh jeeeehhh hehe, ehm...:)"). Haha. Ik heb bedacht dat ik nu gewoon lekker niks meer zeg. Ik ben er wel mee bezig, maar daar hoeft hij niets van te merken, want dan leg ik er teveel druk op en heb nu al een paar keer gemerkt dat hij daar heeeeel slecht tegen kan. Ik pak het niet leuk genoeg in, vindt hij. Het is te opvallend en onromantisch. Dus ik kondig niets meer aan, het komt zoals het komt en we zien wel.

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    als hij denkt dat je het gewoon doet omdat je naar hem verlangt dan is het idee wat prettiger voor hem denk ik, dan dat wij denken het is klustijd dus we moeten er voor gaan, ik denk dat mannen dat soms niet zo prettig vinden?
    weet niet zeker want mannen blijven een geval appart! hahaha :D

8. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    ook ik hou doormiddel voor ovi testen bij wanneer mijn eisprong is. Dit zeg ik niet tegen mijn vriend, anders word het zo moeten en zo wil ik niet overkomen!hihi

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha nou mijn ei gaat gepaard met hmm nogal enthousiaste gevoelens bij mij en ik heb dan gewoon heel veel zin. Dus ik bespring hem dan half waarbij hij allemaal rare dingen gaat denken. Meestal doe ik inderdaad geen vooraankondiging maar hij vindt het sowieso allemaal wel erg spannend. We zullen wel zien hoe het allemaal gaat. Misschien inderdaad een leuk outfitje scoren nog snel, voor de zekerheid ;)

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Met rare dingen denken bedoel ik: "ieh ze is vast vrichtbaar oh jee nu moet ik natuurlijk wel klaarkomen wat als mijn zaad nou zijn werk niet doet wat als ik nu niet klaar kan komen ahh help whaaah" (zoiets, ongeveer)

11. matka

matka Lid

20 dec 2009
    16
    0
    0
    bleiswijk
    hier vandaag eisprong dus lekker geklust.Mischien 2010 begin met goede nieuws.Allemal wie hebt eisprong rond kerst fijne dagen en hoop tot goed nieuws.

12. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0

ja dat heb ik ook hoor!!!:)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Erg he.. nou ja eigenlijk ook weer niet :D

14. b0llie

b0llie Lid

23 okt 2009
    7
    0
    0
    zuid holland
    ik meld me hier ook haha
    heb waarschijnlijk zo rond 30 dec mn ei
    dus ook klussen rond de kerst

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    #35 Omelet, 23 dec 2009
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
    Nou als dit geen vredig kerstfeest wordt dan weet ik het ook niet meer!

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kom me ook melden...vruchtbare dagen zijn volgens mij al begonnen dus het is hier al gezellig en knus :) maar volgens banner en mijn normale cyclusduur zou ik eerste kerstdag mijn ei hebben....we blijven gewoon lekker proberen haha!

17. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    ik sluit me ook aan, mijn ei komt waarschijnlijk net na kerst, 27-28 december.
    Vandaag voor het eerst een beetje ovu pijn, maar dat begint bij mij altijd ruim voor mijn eitje springt.

X

18. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    En dames allemaal een gezellige kerst gehad?? Bij ons blijft het nog een beetje kerst hoor! Hihi

19. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    hier was mijn vruchtbare periode 2de kerstdag. Misschien dat het ons nu geluk brengt

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mijne komt eraan. Gisteravond een klont vruchtbaar slijm verloren (voor het eerst ooit!) en ik verwacht morgen een posi ovutestje. Rustig hier verder, ook wel logisch we zijn allemaal bezig met ehh andere dingen ;)

Deel Deze Pagina