Ja heb 2e kerstdag positief gestest! Maandag kreeg ik pas krampjes maar dat is eigenlijk veelste laat voor de ei om dan pas los te komen denk ik? Tempratuur ging maandag omhoog Heb sinds die maandag tot nu nog steeds krampjes maar dat is in alle rondes zo geweest. Als ik op alles ga letten dan zou je zeggen dat ik zwanger zou moeten zijn maar mijn lichaam speelt elkekeer spelletje met me
Gelukkig nieuwjaar! Zo, alle FEESTdagen zitten er weer op We hadden vakantie, dus wel lekker de tijd om 'uitgebreid wakker te worden' afgelopen 1,5 week. Nu maar wachten. Ik probeer niet teveel op kwaaltjes enzo te letten want het hoeft allemaal niets te betekenen. Heb wel kramp in buik en soms in lies, maarja, had ik vorige maand ook en toen kwam ongi 4 dagen te vroeg... Daarnaast is het natuurlijk nog een beetje te vroeg voor de serieuze symptomen. Het enige echte gekke wat ik gisteren had was dat ik mijn spinazie naar vis vond smaken... en ik houd helemaal niet van vis... Bizar. Maargoed, gauw vergeten en rustig dagen aftellen. Succes iedereen met wachten!
Ik temp erook bij. Heb altijd na ei 37.2 en 37.3 Maar sinds gisteren 37.1 en vanmorgen 37,0 NOrmaal als men temp na beneden ga word ik al gauw ongesteld. Maar ik moet nog een week Temprature is toch ook niet echt een optie wand je word er ook alleen maar onzeker van! Soms weet ik het niet meer,doe zo'n me best om zwanger te worden. Het blijft een teleurstelling
Ik ken het Madelieve, aan de ene kant heeft tempen het voordeel je voor te bereiden voor je naderende ongi, aan de andere kant haalt het ook veel van de spanning en de hoop weg .. Ik zit ook op mijn ongi te wachten, denk morgen.. Helaas! Iemand met positief nieuws (of hoop) hier?
Hier gisteren een roze veeg en nu bruinverlies, beetje... bruinverlies = aankomende menstruatie, toch?
Ik heb nooit bruine afscheiding voor menstratie. Alleen gelijk goed en veel. Ik ben al te positief geweest,heb al een testje tegenaan gegooit. En super super negatief. Pff bale eh altijd zo.
Houd hoop hoor! Bruinverlies is oud bloed en hoeft op zich niets te betekenen. Wordt een druk testweekend zie ik al
Hellow, hoe gaat het met jullie? Zijn er nog testers? Bij mij is het VAAG! Heb dus steeds bruinverlies gehad. Gisteravond kreeg ik buikpijn en had ik een rode veeg, maar niet knalrood, meer bruinrood. Ik dacht 'dit is het dan' en verwachtte dat ik wel flink zou gaan bloeden. Vanochtend ook niets anders dan een bruinrode veeg en net was het zelfs weer helemaal weg. Bij een normale ongi is het ook niet heel heftig, maar toch echt wel meer dan dit en ook gewoon knalrood... Iemand hier ervaring mee? Snap er niet zoveel meer van...
Mijn NOD is vrijdag! Eisprong gevoel, en vlak daarvoor geklust en daarna. Maar daarna echt heel veel pijn gehad in de baarmoeder en onderrug voor 5 dagen. Naar huisarts geweest en die dacht misschien een blindedarmontsteking. Urine en bloed ingeleverd, geen blindedarmontsteking. Ze dacht dat het geen zwangerschap kon zijn volgens de statistieken! Sinds een paar dagen bijna geen pijn meer, dus ben heel erg bang dat het geen zwangerschap is! Bah, die onzekerheid!!
Gefeliciteerd voor de zwangeren. Voor mij was het vandaag een jaar geleden dat ik op 1 dag voor mijn NOD positief testte. Ik hoop, dat er hier de komende dagen nog meer roze valt te melden!!!