Wie gaat er dit weekend naar Nightmare in Rotterdam? Ben gewoon benieuwd of er veel mensen van hier gaan. ik ga in iedergeval wel! Vorig jaar ook geweest dus dit is mijn tweede keer.
Tja....ik kom uit Rotterdam maar mij zegt het echt heeelemaal niks. Wat is Nightmare? Is het een dansfeest ofzo en ben ik nu zo'n oude muts geworden dat ik het niet ken
ik zou ook heel graag willen maar aangezien ik zwanger ben ga ik niet ben er ook nog nooit geweest maar lijkt me echt vet om een keer te gaan ben een echte hardcore liefhebber H4L
Nee, ik kende het niet eens en trouwens het geld wat daar kwijt zou zijn spaar ik liever voor een gezellig uitje met het hele gezinnetje
ik hou wel van een goei feestje ben er nog nooit geweest maar hou er wel van ! en nee dat gaat nog niet 3 weken na een keizersnede ! maar ik wens je heel veel plezier en geniet er maar lekker van !
Haha meiden als ik zwanger zou zijn had ik ook gegaan hoor,oke als ik tegen de 8 maanden zou lopen niet. Trouwens voor feesten ben je nooit te oud zie mannen en vrouwen die rond de 50 zijn nog wel eens op een feest, Maar ik heb er echt heeeeel veeeel zin in.
Nightmare, oh wat vond ik het vroeger fantastisch. Die feesten werden toen nog in de Energiehal in Rotterdam gehouden. Ik kan me nog heel goed herrineren dat ik net 15 was en toen voor het eerst ging (stiekem natuurlijk) Stonden midden in de nacht ineens mijn ouders voor me snuf in de Energierhal, en mooi dat ik mee naar huis moest. Niet omdat het niet mocht, gewoon omdat ik het had verzwegen. Damn wat voelde ik me voor gek staan! Drugs heb ik overigens nog nooit gebruikt. Nu trekt de hardcore me helemaal niet meer, lang geleden geweldig. Voor degene die gaan heel veel plezier. Groetjes, Elvira
Da's iets te lang geleden voor mij denk ik En ik zie wel eens van die beelden van hardcorefeesten...waardoor ik echt de indruk krijg dat iedereen daar zwaar onder invloed is.
@Thunderangel Ik ben ook pas 27 hoor, nog een jong kippie. Nee zonder gekheid, ze laten altijd alleen die rare beelden zien, maar de meeste zijn echt wel nuchter hoor. Er zijn er zat die wel gebruiken, die zie je wel rondstuiteren daar, maar ik ervaarde het toen nooit als negatief. Ach ieder zijn ding. Groetjes, Elvira
Ik heb ook nooit drugs gebruikt hoor, Ik voel me veel beter dat ik de hele nacht door kan zonder drugs, dan dat ik tig pillen of andere dingen naar binnen werk en haverwege de avond ergens in een hoekje zit. Dus voor mij een drugs vrije nacht en misschien ook wel een drank vrije nacht.
ik ben naar zoveel hardcore feesten geweest dat ik bijna niet meer weet na welke feesten allemaal kga zoiezo elk jaar naar thunderdome alleen ben dit jaar niet geweest omdat het in a'dam was en een ongelooflijke rot locatie nightmare vindt ik iets te ver voor me als ik moe zou zijn moet ik eerst een hele terug reis naar huis dat zag ik niet zo zitten dus dit jaar ga ik ook niet hihihi