Vrolijke berichten

Discussie in 'De lounge' gestart door Liselou, 16 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Superfijn! Dikke knuffel en hoop keihard dat het snel over is!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Dankjewel!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  3. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.457
    13.054
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Deze zou ook zomaar in het topic 'leuke uitspraken van mn kind' kunnen staan maar ik plaats m lekker hier :p

    Mn zoontje van 3 die vanmiddag bij de eerste tune van 'Angelina Ballerina' zei: mama, als ik later groot ben wil ik ook ballerina worden' :D
     
    Liselou, Lisa280887 en Philou vinden dit leuk.
  4. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.007
    113
    Vrouw
    Mijn vriend laat morgen een tattoo zetten, en wilt dan gelijk een kleine tattoo met mijn voorletter. Vind ik best wel schattig!

    (Mocht het ooit nodig zijn, kan hij het in laten kleuren en is mijn voorletter niet meer te zien)

    Oh en ik moest even een lijstje bijwerken voor het topic wat ik heb gestart ivm afvallen. En toen zat hij naar me te gluren en zei. IK ZIT EVEN NAAR JE TE KIJKEN. :D met een brede glimlach.

    Volgens mij vind ie me na 5.5 jaar nog steeds erg leuk. :thumup:
     
    Rizzoli, Sunny37, Wizzy5 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Die met citroen en maanzaad is ook te lekker!!

    Ik had gister voor het eerst sinds september een positieve ovulatietest in handen en vandaag op de echo was er wel aanwijzing dat mijn ei ook daadwerkelijk gesprongen was! Zelden zo blij geweest!
     
    Imona, Dufel, Waxinelichtjes en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.762
    5.440
    113
    Ik ben echt smoorverliefd :D:oops:. Ik kan er gewoon niet van slapen:roflmao::roflmao:.
     
    Rizzoli, NdNk, Fawn en 23 anderen vinden dit leuk.
  7. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Onze dochter is zo'n lief zonnetje. Ze lacht veel en is erg aanhankelijk. Vandaag is ze vooruit gaan tijgeren (achteruit deed ze al) en nu kan ze met de jongens spelen wat ze al even wil. Ze komt ook telkens op mij af :)
     
    Liselou, Philou, Wenda en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. floppie888

    floppie888 Bekend lid

    3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik ben juf en dan krijg je einde schooljaar vaak een cadeautje van kinderen. Meestal chocolade of douchegel oid.

    Een jongen zag dat zijn klasgenoten allemaal iets aan mij gaven en liep naar mij toe. Hij zei toen "juf, ik heb niks, maar wel dit" en toen gaf hij mij toch een dikke knuffel.

    Ik was hier helemaal ontroerd en blij van.
     
    OumSou, Fawn, Beertje8 en 18 anderen vinden dit leuk.
  9. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    Voor ons 2e kindje zijn we 3.5 jaar bezig geweest. Toen de hoop opgegeven en spontaan zwanger geraakt. Nu blijk ik spontaan zwanger van ons 3e kindje te zijn! Zo blij!
     
    OumSou, Fawn, Beertje8 en 13 anderen vinden dit leuk.
  10. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.658
    204
    63
    Parttime logistiek

    Aah wat lief van je dochter. Daar smelt je toch van.

    Zoontje zei hier net 3 geworden. Ik wil een broertje en zusje:roflmao:
     
    Beertje8, Liselou en Wens84 vinden dit leuk.
  11. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.658
    204
    63
    Parttime logistiek
    Gister voordat ik naar bed ging. Lag ik languit op de bank. Vriend nachtdienst die was al naar het werk. Zoontje is bij z’n vader voor vakantie. Dus helemaal alleen en in een keer lagen er 2 katten op mij te slapen en 1 tegen mij aan. Waarbij ik soms een lik kreeg met de ruwe tong van ze.

    Kan daar zo van genieten.
     
    Beertje8, kleinegup, NiVa0230 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.457
    13.054
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hier is òf een broertje òf een zusje ook niet genoeg en moet het minstens en en zijn :D
    Dat was zn wens voor zn 3e verjaardag :roflmao:
     
    Beertje8 en Wens84 vinden dit leuk.
  13. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Dat onze baby constant met zijn mondje open naar ons toe buigt ondat hij een kusje wil geven *smelt. Dat hij soms ook je lip naar binnen zuigt en je dan bijt hebben we het maar niet over haha!

    Verder hebben we een oud huis gekocht wat we aan het verbouwen zijn en elke x als ik er naar binnen loop voelt het zooo als thuis!
     
    Sunny37, Beertje8, Liselou en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Waterlelies

    Waterlelies Niet meer actief

    Ik kreeg een dagen terug het compliment dat onze kinderen zulke heerlijke jongens zijn. Dat hoorde ik twee weken geleden ook al van de juf van de oudste. En dat blijft een fijn compliment.

    Als de jongens hun armen om je heen slaan en zeggen dat ze van mij houden. Beste gevoel in de wereld.

    En ik word momenteel heel blij als ik zie dat mijn oudste van bijna 6 met ASS zoveel rust vindt in het lezen van Donald duckjes. Zijn lezen gaat er op vooruit en hij heeft weer een ontspanningsmoment voor zichzelf gevonden. Heel fijn voor hem.
     
    OumSou, Fawn, Beertje8 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    885
    1.095
    93
    Heerlijk om te lezen!!:D
     
  16. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Baby zit nog binnen, dus ga vandaag gezellig vierdaagse lopers aanmoedigen!!
     
    Liselou en Uilenmama vinden dit leuk.
  17. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    We hebben afgelopen nacht in ons nieuwe huis geslapen. Dat was al fantastisch!

    Nu zitten we in de tuin koffie te drinken zie ik dat de bloemen zo mooi uitkomen.
    Ik droomde altijd al van een ‘wilde’ tuin dus mijn hele dag is goed!
     
    Liselou, OumSou, NdNk en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Vandaag overladen net cadeautjes, tekeningen, knuffels en lieve woorden. Het was de laatste schooldag voor de zomervakantie!

    Ik ben zo enorm dankbaar❤️
     
    Liselou, RachelleNM, Wenda en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.457
    13.054
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Die kleine gup van ons die sowieso al een lekkere knuffelkont is maar het nu nog fijner maakt door dr armpjes helemaal langs je nek te laten rusten op je rug. I'm in luvvvvv :)
     
    Liselou vindt dit leuk.
  20. Jet2018

    Jet2018 Niet meer actief

    Ondanks deze gigantische Kilo Utrecht Tango dag, kan ik intens genieten van mijn kleine vent die me een high five geeft (of een poging doet) wanneer ik "high five" zeg, en me vervolgens overlaadt met kopstoten want hij probeert kusjes te geven. :)
     
    Liselou, Beertje8 en hummeltje5 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina