Bij onze oudste hadden we tot aan de bevalling de twijfel tussen twee meisjesnamen: Lente en Senne In België is Senne een jongensnaam, maar wij vonden het veel leuker voor een meisje. Uiteindelijk kregen we een zoon, dus we hebben de namen niet meer nodig gehad. Bij de tweede hadden we de volgende namen op de meisjeslijst: Lente Senne Lieke Femke Lieve Fenne Fiene Meike Elin Roos Madelief Lotte Anne Suze Jade (NL uitgesproken) Julie
Bedankt weer allemaal! Ik ga jouw lijstje heel goed bekijken Suuzie, we hebben een heel eind dezelfde smaak! En bedankt voor de naam June, heel mooi maar niet bij ons, twee gezinsleden jarig in Juni We blijven meelezen, ideeen nog steeds erg welkom! Denk aan mooi weer, vrolijk, zonnetje, bijzonder maar niet te gek , tikje stoer maar wel echt n meisje en ook geschikt voor een volwassen vrouw. Er komt eindelijk weer mooi weer,goed voor de inspiratie
Jasmijn Ik vind het vrolijk, fris, leuk voor kleine meisjes, grote meisjes en volwassen vrouwen. En heel erg leuk bij Lente. Jolie vindt ik ook aan bijna al die voorwaarden voldoen, alleen vind ik het niet echt een 'grote mensennaam'...
Amy82, ik zag net pas jouw reactie. Bedankt daarvoor. Een lieve kus voor de prachtige kindjes die helaas niet hier zijn... En n warme knuffel voor hun ouders..
Lente en Sofie Lente en Sterre Lente en Suze Lente en Pien / Fien Lente en Zoë Lente en Fleur / Floor
Hoi Peachy, Fleur vinden we het leukste uit jouw rijtje. Past natuurlijk goed bij Lente. Alleen hoor je de naam vrij veel en heeft ie voor ons ook iets "ouderwets" Wat vinden jullie??
We zijn nog steeds heel erg blij met nieuwe namen!! DE naam zit er nog steeds niet tussen.... willen jullie nogmaals helpen? Alvast bedankt!!
Heb niet alles doorgelezen dus alvast sorry voor dubbele namen Roos/Rosa Jolie Lotty/Lottie Iris Cato Stella Nina Marly Ella Noor Famke Bibi Kiki Malou
Lente en ... Milou ... Marijn ... Carlijn ... Fiene ... Suze ... Renske ... Nora ... Mette ... Marit ... Tirza ... Hanna ... Sofie