Wij hebben de 20 weken echo gehad en het wordt een jongen. Ben dus heel benieuwd naar jouw jongensnamen, anoniemmama35!
Hoi Summer2012! Ik was al heel benieuwd! Gelukkig ook dat het een goede echo was! Je hoort nog van me!
Hallo allemaal! Ik wil jullie toch nogmaals vragen om mee te denken. We dachten er uit te zijn, maar merken dat we blijven kijken en dus niet zo 100% zeker zijn als bij Lente en bij de jongensnaam. En het is zo leuk om met namen bezig te zijn! Roep maar! Om jullie een idee te geven (en voor degenen die niet alles teruglezen wat namen die we mooi vinden: Jasmijn Linde Cato Meike Fleur Roos Silke Elin Hanne Madelief Norah Iris Ise Fee Duidelijk een voorkeur voor een Nederlandse spelling. Een wat "oudere" naam in een nieuw jasje trekt ons ook merken we. Een naam met een t klank is mooi, niet perse begin- of eindletter. En wat bijvoorbeeld niet: Sterre, June, Nova, Zonne, Flore, Lotus, Fiene, Marre Kijk maar eens of jullie nog iets kunnen verzinnen! En alvast heel erg bedankt!
Uit jouw rijtje vind ik jasmijn er het mooiste bij passen. Ik vind Elin echter de mooiste naam en er ook prima bij passen.
Felinde Hannah Isobel Belle Anna Eva Emma Julia Julie Phileine Livia Elise Ella Eleonore Fenna Fem Noortje Kisa Jasmin Lise Lily Noelle Vast heel veel dubbele, heb ze niet allemaal bekeken
Blij dat ik kan helpen! Als het aan mij lag, heet mijn toekomstige dochter Lenthe maar mijn vriend moet er niks van hebben haha zo jammer.. Ik ben heel benieuwd wat het word, laat je het weten?