Vrolijkste baby van 2018 verkiezing

Discussie in 'De lounge' gestart door JohannaT, 22 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HvO

HvO Niet meer actief

Ik wilde ons zoontje opgeven. Maar toen zag ik dat mensen “verplicht” moesten doneren. :eek:

En het is wel toevallig dat je en een account openmaakt en dit je eerst topic is. :D

Misschien kan je bij Viva terecht?

floppie888, Sado en DastyQueen vinden dit leuk.
  2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nou.. wat een fijn, gezellig welkom hier :rolleyes:;)

Ik ben ook bang dat beheer hier een slotje op gaat gooien.

Nemo1 en Angel1980 vinden dit leuk.
  3. JohannaT

JohannaT Lid

17 jul 2018
    22
    22
    3
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Zeeland
    Account heb ik van de week open gemaakt hoor en meteen ook mijn eerste topic geplaatst. Voorstellen telt niet mee als topic dan. Kreeg vandaag toevallig de ouders van nu mail over de verkiezing. En Ik heb een tijdje op Viva gezeten toen ik nog geen kleine had, maar daar zeiken ze je af waar je bij staat. Snel mee gestopt daar. Hoop dat het hier anders is, want ik heb nu al het idee dat ik mezelf moet gaan verdedigen. Pfff...

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Goh wat een warm welkom krijgt ze zeg..

Beetje oververhit geraakt vandaag?!?

Nescio, Nemo1 en Angel1980 vinden dit leuk.
  5. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Als je op viva hebt gezeten, moet je toch weten dat dit soort topics niet gewaardeerd worden. Het is niet echt een handige binnenkomer zeg maar. Ik bedoel bijna iedereen is hier moeder van een mooiste, liefste, vrolijkste baby of kindje. Waarom dan op een vreemd kind stemmen, wat ze ook nog geld kost. Bovendien heb je ook niet echt een handige pijler uitgekozen. Het is dat ik er prima mee om kan gaan maar de lounge is een veilige omgeving ook voor de meiden die moeilijk of nooit moeder worden van een vrolijke lachebek. Beter had je naar de babypijler kunnen gaan.

Zara75, Syane, Sado en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is de vrolijkste maar heb geen verkiezing nodig om dat te bewijzen :D

7. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

:roflmao:

Katja77 vindt dit leuk.
  8. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    De mijne is echt de leukste baby! Maar ik doe niet mee want ik wil niet met mijn baby op de cover Haha maar nee ik ga ook niet betalen om te stemmen

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Jemig sommigen kunnen ook overdrijven.

Maar nee ik stem niet. Ik vind babyverkiezingen stom. Elke baby/kind is bijzonder van zichzelf. Daarom vind ik het heel raar om te stemmen welke baby het mooist/leukst is.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Beste @JohannaT,

Dit soort stemverzoekjes mogen in Het grote stemtopic worden geplaatst. Dit onderwerp doe ik dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina