BRUSSEL (ANP) - Na de 'wonderbra' en de 'push ups' is er nu een intelligente beha op komst, meldt de Belgische krant Het Belang van Limburg maandag. Volgens de krant zijn Australische onderzoekers druk bezig een beha te ontwikkelen die het zwiepen en wiebelen van de borsten corrigeert. De wetenschappers hebben uitgevonden dat zelfs bij een beha die goed past en de juiste maat heeft, de bandjes nog zoveel druk kunnen uitoefenen op de schouders dat ze zenuwen kunnen beschadigen. Vooral vrouwen met grote borsten ondervinden veel hinder van hun beha. Bij het sporten zouden de borsten van iemand met maat 85DD 7 centimeter op en neer hopsen. Kleine borsten zwiepen 'slechts' 5 centimeter. De nieuwe beha zou die heen-en-weer-bewegingen moeten corrigeren. Bron: Brabants Dagblad Ik vond het weer eens wat anders in de krant
haha "das jammer" denken nu vast heel veel mannen en jongens die nu niet meer kunnen genieten van joggende vrouwen Maareh lijkt mij heerlijk een BH die alles beetje op zn plek kan houden zonder dat je je t shirt vast moet houden of struikelt over de tongen van mannen die op de grond liggen
Het zou een uitkomst zijn, eindelijk een sportBH waar je geen blauwe ogen aan wiebel/zwiep-borsten overhoudt.
Nu serieus... Ik koop mijn sportBH's eigenlijk altijd een maat kleiner, dan hobbelt het ook al een stuk minder. Zou de intelligente BH dan voor de minder slimme mensen zijn? Groet van Kiki
Geen idee...maareh n maat kleiner? Nou dat vind ik niet lekker zitten... maar ja zal het wel wat platter drukken dan kan ik tenminste ook op dat ene apparaat mn borstspier trainen zonder dat mn tiet er tussen komt. Haha dus in die zin is dat wel weer intelligent
Normaal draag ik 80 E/F, en voor het sporten 75 D/E. Het zit dan wel strak, maar dan hobbelt het er met een sprint op het voetbalveld tenminste niet uit. Bovendien is in mijn geval de kleinere maat ook nog eens voordeliger. Een meid bij ons in het team draagt er altijd 2 over elkaar, dan heeft ze meer steun. Groet van Kiki
mmm is wel een idee...najaa...hihi red me er wel mee enneh ik gun de heren ook wel een pleziertje...hihi dan wiebelt het maar een beetje