Alles heeft voor en nadelen. Deze vrouw zal wel veel levenservaring hebben voor ze eraan begint. Als ze over 2 jaar met pensioen mag, heeft ze alle tijd voor haar kind. Ik kan me alleen niet voorstellen dat zo'n oud lichaam dit nog aan kan.
Ik mag toch hopen dat hier vanaf het begin al toezicht aanwezig is om te kijken of ze het wel alleen redt? Via het GGZ of weet ik het.
toen ik jou reactie las dacht ik "dat zou best nog eens kunnen!" zeker omdat het "nu pas" bekend wordt.. Ik ga en duim voor de 1 april-grap
Ik gun iedereen kinderen, maar dit vind ik echt te ver gaan. Hoe kan je dit je kind aan doen. Op die leeftijd sowieso hogere kans op allerlei kwaaltjes en ziektes. Hoe ga je voor je kind kunnen zorgen? Sorry maar ik kan er zelfs een beetje boos om worden.:x
Vond het ook wel een bizar verhaal. Dat er doktoren zijn die dit soort praktijken gewoon uitvoeren. Was het niet zo dat ze dit in Italië had laten doen?
gelukkig maar zo heeft ieder land zn eigen dingen waar je het mee eens bent of niet.... Italie staat naar mijn idee nu wel vaak negatief in het nieuws , maar dat komt meer door de premier zelf. (vind ik dan)
Zo kan het ook.... Oma baart eigen kleinzoon Chicago - Een 61-jarige Amerikaanse oma is bevallen van haar eigen kleinzoon. Ze was draagmoeder voor haar dochter, die het niet lukte om zwanger te worden. Moeder Sara, baby Finnean en oma Kristine Sara Conell en haar man Bill deden al zes jaar vergeefse pogingen om een kindje te krijgen. Na verschillende ivf-behandelingen kreeg Sara een doodgeboren tweeling en een miskraam. Daarom besloot Sara's moeder Kirsten Casey haar dochter en schoonzoon te hulp te schieten. Met behulp van ivf kreeg Kirsten de bevruchte eicel van haar dochter ingeplant. Dat bleek een succes: vorige week beviel ze met een keizersnee van kleinzoon Finnean. Na de ingreep was biologische moeder Sara de eerste die haar kersverse zoon in de armen mocht sluiten. De doktoren die het kindje gehaald hebben, hielden het niet droog. "De operatie zelf verliep zonder problemen, maar de omstandigheden rond de bevalling bijzonder," zegt een van de artsen van het Northwestern Memorial Hospital tegen de Chicago Tribune.
De wetenschap gaat hier te ver. Een arts hoort ten allen tijden de gezondheid van de moeder in spe in acht te nemen. Dit is hier mi niet gedaan. Vrouwen raken niet voor niets in de overgang. Respecteer de natuur, denk ik dan (zei zij die bezig is met IVF. Hoezo onnatuurlijk). (hoop niet dan vrouwen in vervroegde overgang zich nu aangesproken voelen, want die bedoel ik hier natuurlijk niet mee!)
laika, dat is idd een heel ander verhaal. Dat is toch alleen maar mooi als je dat voor je kinderen kunt doen, al moet ik er denk op die leeftijd niet meer aandenken.
Ik vind dit echt niet normaal. Ik snap oo nietd at iemand op die leeftijd nog aan kinderen wil beginnen.
Ik probeer het te begrijpen, maar dat is me tot op heden nog niet echt gelukt. Ik hoop alleen (als het echt waar is..) dat ze beseft wat ze haar kindje aan doet. Alleenstaand ok, maar op deze leeftijd??
Zoals velen zeggen gun ik ook iedereen een kindje.. Maar ik gun een kindje ook stabiele ouders die het zo lang mogelijk kunnen steunen. Natuurlijk kan een jonge of gemiddelde moeder ook relatief vroeg komen te overlijden. Maar hierbij is de kans gewoon veel groter dat het kindje relatief jong wees wordt. Ook omdat, zoals ik heb begrepen, er ook geen vader in het spel is en ook geen andere familie als broer/zussen. Wellicht wat ooms en tantes, maar die zullen ook niet de jongste meer zijn. Nee ik vind dit eigenlijk onverantwoordelijk. Ookal ben je nog zo vitaal.. het is geen natuurlijk proces en zal veel risico's met zich meebrengen!