Vrouw bevalt op parkeerplaats langs A15

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Antsy, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antsy

Antsy Actief lid

8 okt 2007
    103
    0
    0
    ALBLASSERDAM - Een 26-jarige vrouw heeft vanochtend op een parkeerplaats van een tankstation langs de A15 bij Alblasserdam een gezond meisje ter wereld gebracht. Dat heeft de politie laten weten.
    De vrouw uit Dordrecht was met haar ouders onderweg naar het ziekenhuis voor de bevalling, maar het kind diende zich onderweg al aan.

De vrouw reed met spoed via de vluchtstrook naar het tankstation. Agenten kwamen tegelijkertijd met ambulancepersoneel aan en brachten samen het kindje ter wereld.

De vrouw is later vervoerd naar Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Moeder en kind maken het volgens de politie goed. (ANP/CBR)

09/02/11 12u23

De geboorte van je kind vergeet je natuurlijk nooit, maar dit is natuurlijk wel extra bijzonder. W.s. krijgt ze dit elke verjaardag op nieuw te horen!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wow wat heftig!!
    en zo bijzonder zeg!
    fijn dat moeder en kind het goed maken!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Lijkt me idd heftig! :$
    Blij dat alles goed gaat met moeder en kind! :)

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

tjee haha dat is echt een hele bevalling
    die zal je zeker nooit meer vergeten

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Een bevalling om nooit meer te vergeten;)

Je hebt wel je hele leven een mooi verhaal om te vertellen haha.;)

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Moet er ook niet aan denken zeg , maar wel leuk om te lezen dat er ook eens een leven begint op/langs de snelweg ipv altijd die nare overlijdensberichten door ongelukken.

In ieder geval een bevalling die je niet kunt vergeten :D

7. tulip

tulip Niet meer actief

die zal ze idd niet vergeten, bij zulke berichten moet ik ook altijd aan mn eigen bevalling denken. Ik ben 10 minuten na aankomst in het ziekenhuis bevallen. Moet ook altijd denken: dat had ik kunnen zijn. Ben blij hoor dat ik het ziekenhuis toch op tijd gehaald heb.

8. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    M'n buurvrouw is ook in de auto bevallen, alleen niet op de snelweg maar op een landweggetje, zonder ambu-personeel, wel met haar 3 andere kids en man in de auto.

9. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    idd een aparte bevalling :D maar gelukkig is alles goed met moeder en kind :D

10. Within

Within Niet meer actief

Hihi dat tankstation ken ik! Wel erg bijzonder inderdaad!!

Maar Dordrecht heeft toch ook gewoon een ziekenhuis? Of is dat er weer 1 die de verloskunde heeft wegbezuinigd?

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nee is er nog gewoon hoor!

Ontopic, wow echt bizar om zo te moeten bevallen, dat vergeet je nooit meer, wel een mooi verhaal om te vertellen aan de kraamvisite hihi

12. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Niet toevallig iemand van hier????? We wachten in spanning af... ;)

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wow, erg bijzonder.... ook wel een beetje sneu eigenlijk. Volgensmij willen we toch allemaal liever in een veilige rustige omgeving bevallen....

Nou het beste in elk geval voor het gezinnetje!

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, lekker.... mij niet gezien :D
    Dat vergeet je idd nooit weer.
    Ben ik dan trouwens de enige die zich afvraagt waarom ze dan toch op weg was naar het ziekenhuis, als het allemaal zo vanzelf is gegaan en het kind gezond? Wat mij betreft dan: lang leve de thuisbevallingen! ;)

@Jomidi: jemig, en wat deed je buurvrouw DAAR dan, als ze moest bevallen???

15. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Dordrecht heeft een heel mooi ziekenhuis. Daar is mijn jongste vorig jaar geboren. Snap idd ook niet, waarom ze naar Rotterdam is vervoerd en niet naar Dordrecht.

16. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik maak uit de tekst op dat de vrouw zelf reed... Lijkt me niet dat je met weeen gaat rijden. Beetje vreemd...

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Brr, lijkt me wel koud'!

18. tulip

tulip Niet meer actief

omdat een thuisbevalling in mijn ogen een regelrechte ramp is. Heb het gelukkig nog niet mee hoeven maken. Die mevrouw zal daar ongetwijfeld ook zo over gedacht hebben. Ik had het hele grote geluk dat de vk net op tijd mijn ontsluiting meette en ik toen nog naar het z'huis mocht (7 cm). Ik moet er niet aandenken om thuis te bevallen, dat is toch gewoon een persoonlijke keuze.

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Wat erg zeg doet me terug denken aan de bevalling van mijn tweede ik had 10 cm en persdrang op de snelweg.

20. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    dat is toch je grootste nachtmerrie in de auto bevallen!!! de mijne in ieder geval wel.
    IK hoop ook niet in de krant te komen met zoiets bericht, dat is mijn angst voor deze bevaling ,mn tweede is met 2 uur incl alles ter wereld gekomen maar nu ik moet dus in t zk bevallen en hoop zo dat t snachts begint anders ga ik t nooit redden!!

Deel Deze Pagina