Ik moest aan de meaning of life denken van monty python....hebben ze zo'n erg christelijk gezin waar al honderd (ofzo) kinderen rond lopen en moeders is aan t afwassen. Staat ze tegen dr man te praten en onderwijl wordt nrtje 101 geboren en valt onder dr uit.. "oh would you get that please henry" (of hoe t kind wat opgedragen wordt de baby op te pakken ook heet)
En kennen jullie de Duggar family nog? Een tijdje geleden was daar een topic over. Die verwachten nu hun 18e kind in januari! Terwijl nummer 17 in augustus ofzo geboren is.
Dat is toch die eene met die grote website er over en dat prachtige huis? En die kinderen die allemaal hun eigen drink beker hebben en n keuken die meer op n buffet in n kantine van n kantoor lijkt enzo? Nee nooit van gehoord..
Waarom niet, vroeger was dit heel normaal.....toen waren 1/2/3 kinderen een echte uitzondering, tegenwoordig is het een uitzondering als je meer dan 4 kinderen wil.
Ach ja, vroeger werd je ook gepest op school als je "anders" was als "de rest" , het lijkt erop dat volwassenen ook nog zo reageren...
vroeger was het heel normaal, en nu haalt dit het nieuws. Grappig hoe dingen kunnen veranderen in 2/3 generaties. Het kan best zijn dat die vrouw hiervoor heeft gekozen, en dat ze zoveel kinderen gewoon heerlijk vind! Lijkt me super gezellig om daar s'avonds een keer mee te eten
Nounounou wat wordt een grapje snel serieus genomen zeg. Ik vond het wel humor. Beetje lange tenen? Anyway, 18 lijkt mij wel veel. Maar goed, zij moet ze opvoeden. Ik vind 1 al meer dan genoeg.
Ik vond het ook wel grappig inderdaad, en irriteer me dan ook dood aan die mensen die zo zeuren, als je logisch nadenkt weet je toch dat het een grapje is. Maargoed ik moet er ook niet aan denken om 18 kinderen te hebben hoor pfff haha veels te druk.