knap hoor! Zoveel kinderen! Als het goed gaat en iedereen er blij mee is is er niets aan de hand lijkt me. Want idd, vroeger was het de normaalste zaak van de wereld om een groot gezin te hebben. Terwijl er nu al raar gekeken wordt als men boven de 3 kids uit komt heb ik soms het idee.. Geloof dat we er dus nog wel achter komen hoeveel bevallingen een vrouw aankan zo te horen.. 2 gezinnen in de race!
Hmmm.. ik denk dat als mijn oma de pil had kunnen gebruiken, ze er echt geen 7 gehad zou hebben. Dat weet ik zelfs wel zeker.
Tja mn oma heeft er 15 gebaart, ze is nu 96! Enneh ze is hartstikke tenger je zou niet zeggen dat ze er zoveel heeft gebaart hoor.
Nou als het haar beslissing was om haar 18de te baren dan mag ze dat als ze maar voor ze kan zorgen. You go girl.........
Hok vol! pfff, moet er niet aan denken! Dan ben je echt alleen nog maar mama! Geen eigen leven, geen uitjes met vriendinnen, man... Je bent altijd zwanger of net bevallen! En ind. de opmerking vroeger was het niet anders, dat is niet helemaal waar hoor! Mijn oma heeft 7 kinderen en die zegt nu ook, vroeger moest je, kwam de pastoor na een maand vragen of je alweer zwanger was, en de pil kreeg je niet, was er niet! Ik vind bij dat andere gezin uit Amerika? dat het net een aandachts kwestie is. Een media hype! Prima als je 18 kids wilt(ieder leeft zoals hij/zij wilt!), maar moet je daar zo een hype van maken? (geld inzamelen, televisie uizendingen, uitgebreide internetsite etc.) vind het net een circus! Enne..Maud, top humor, beetje vreemde reacties. Ik kon er smakelijk om lachen! hhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha kus miek
Tja, 18 kinderen vind ik persoonlijk ook wat veel. Maar wie ben ik om een oordeel te vellen over een gezin dat ik helemaal niet ken? Baren en laten baren zeg ik altijd maar
als je het financieel aan kan why not maar ik vind neit dat de overheid moet mee betalen omdat jij zoveel kids wilt voor de rest moet iedereen doen wat ze willen
Maar als ze ouder zijn gaan die kinderen toch werken en belasting betalen? Da's toch ook kassa voor de staatskas?
Zowiezo is het beter om kinderbijslag te betalen aan ouders als ze kinderen krijgen. Het is de toekomst van n land. Of er nou 1 of 18 in het zelfde gezin geboren worden. Het houd de economie op peil op n heel aantal fronten. Anders zouden ze het misschien ook doen maar n stuk minder uitgeven OF er slechter mee omgaan door geld gebrek. Lijkt me ook niet wenselijk. Heb t er dan natuurlijk niet over dat zij meer zouden moeten krijgen voor hun kinder als elke andere voor die van hen.
Ik wou net zeggen.. hoezo moet devilschase dan nog veel leren? Omdat zij 18 kinderen absurd vind in tijden als deze? Dat vind ik ook hoor We leven niet in 1920..
JUIST in deze tijd zouden mensen elkaar moeten tolereren en snappen dat niet iedereen hetzelfde is. Dat je het zelf nooit zou willen is logisch (ik ook niet), alleen om die mensen idioten en absurd te noemen vind ik dan weer respectloos. Heel veel mensen vinden 1 kind ook "zielig" maar om die ouders nou idioot en absurd noemen is ook niet zo aardig en zullen een heleboel moeders hier zich persoonlijk aangevallen voelen.
Mijn vriendje komt ook uit een gezin met veel kinderen, en de ouders allebei ook! voor de nederlandse begrippen dan, mijn familie kun je op 2 handen tellen, en die van mijn vriend heb je echt wel wat meer handjes nodig! Maar 18 kinderen uit 1 lijf.. Wow, Maar idioot, neeuh.. ik denk dat ze GELUKKIG ZIJN