hey dames, ik las in de story dat er een nieuw programma komt. Hoe word ik mama? - gepresenteerd door Bridget Maasland. Bridget wordt in Hoe word ik mama? gevolgd tijdens haar zwangerschap. Ze leert alles over het zwanger zijn en komt in contact met bekende Nederlandse vrouwen die hun ervaringen delen over het zwanger zijn en de uiteindelijke bevalling. Hoe word ik mama? is vanaf september 2008 te zien op RTL 5. lijkt me wel leuk om te zien, hopelijk zwanger!
Ik vind Bridget eigenlijk ook niet heel leuk, maar altijd wel leuk om naar haar te kijken. (wat ze aanheeft en hoe haar haar zit haha) Lijkt me best een leuk programma.
Lijkt me leuk programma! snap niet dat mensen Bridget zo mooi ed vinden maar ik vind haar prettig om naar te kijken
Hoop dat ze heeft geleerd van de slechte presentatie van het dodelijk stomme programma : woef hoe word ik een hond oid... of hoe word ik een gooische vrouw. Dat was echt bagger !
o dat programma heb ik nooit gezien! alleen 1 keer hoe word ik een new yorkse vrouw, was wel interessant. ik ga het kijken wie het ook presenteert, het gaat over kindjes krijgen dus dan vind ik alles interessant!
Eerste wat ik dacht was...das voor mensen die de sexuele opvoeding op school gemist hebben... Bloemetjes en bijtjes enzo weet je wel
Lijkt me ook wel leuk om te zien. Wat is er zo erg aan Bridget : Niet dat ik haar zo goed ken maar ze is ook maar een mens..
Tja, tot nu toe heb ik Bridget alleen van die programma's zien presenteren waar je niet echt veel talent nodig hebt om wat aan elkaar te praten.
ik vind haar ook niet echt leuk moet ik zeggen. Snap ook idd niet waarom er van zulke programma's worden gemaakt "hoe word ik een gooische vrouw" Slap aftreksel van de serie!
mmhh tis een apart mens ...maar ik heb wel genoten van hoe word ik een gooische vrouw ....hihi ben benieuwd