OMRO - Een driejarig Amerikaans jongetje is door de politie van de openbare weg gehaald in de plaats Omro (Wisconsin). Hij reed daar met een vriendje in een speelgoeduitvoering van een Mustang GT met accu-aandrijving. Volgens lokale media vrijdag bleven beide jongens ongedeerd. De peuterbestuurder hield zich volgens ooggetuigen zelfs aan de verkeersregels door te stoppen voor een rood licht. Kort erop kon een toegesnelde agent de joyriders stoppen. De Mustang leidt intussen een acculoos bestaan, opdat de knulletjes niet opnieuw op stap gaan.
hahaha het is wel grappig om zoiets te lezen niet waar.. ik heb het ooit met een driewieler gedaan... was bijna 4 en wilde naar de kermis whahahaha.. scheelt dat ik in een klein dorp woonde... en mensen mij dus herkende en volgde mij maar.... en ik kwam bij de draaimolen uit natuurlijk... uiteindelijk hebben ze mijn moeder gebeld en gevraagd of ze mij kwijt was.. uhh jaaaaaaaaaaaa nou ze zit hier op de kermis WHAHAHAHAHAHAHA het schijnt dat ik toen wel gratis in de draaimolen mocht... was ik toch niet voor niets geweest
Dat klinkt voor mij ook wel heel bekend, ik ben er als kleuter ook vandoor gegaan om m'n loopfietsje, hele buurt in touw om mij te zoeken en een buurjongen vond mij in t winkelcentrum, das toch zeker een stuk of 8 straten verderop. Het beruchte loopfietsje heb ik overigens nog steeds, doe ik nooit meer afstand van
wat leuk zeg mannetje gaat samen met zijn vriendje op stap, door voor het rood ligt te stoppen denkt hij dat ie niks fout doet. natuurlijk is het voor de ouders minder leuk en die zullen zich kapot geschrokken zijn. ik heb voor mijn meisje ook al z'n auto in de schuur staan maar denk maar niet dat ze daar op mag rijden als ik haar niet kan zien