Vrouw bevalt in rijdende bus *filmpje*

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MLkids, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

is heel normaal gebruik om even op zijn kop te houden vroeger werd dat altijd gedaan eigenlijk, flinke pets op die kont of andere pijnprikkel en dan huilen ze goed, dus dat kan helemaal geen kwaad.

Ja het is niet zo fijn als in het ziekenhuis bevallen ik vind het echt een vrouw met ballen, echt geweldig hoe ze het doet!! jemig ik ben een redelijk koele kikker maar zou me toch geen raad weten hoor.....

2. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Bevallen in lijbus 666 op 12-12-12...... Toeval??

Vind het wel heftig hoor! Alles alleen doen op een on-comfortabele bus stoel!

3. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na het lezen van de eerste reacties ben ik het filmpje ook maar even gaan kijken. Jemig... het is wat!!! Wel heel bijzonder. Ze kreeg later wel hulp. Maar ik was ook verbijsterd om te zien dat dat meisje linksboven gewoon naar buiten bleef kijken.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik zou zo niet op het internet willen staan! Wat erg. Trouwens wat een hobbelbus zeg...

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wauw!:$

6. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Wow....
    *Ben er gewoon stil van*

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het kind van de duivel! Aaaah * rent rond schreeuwend dat de wereld vergaat *

Ontopic. Het LIJKT alsof niemand haar helpt, maar ik zie iemand haar een doek e.d. geven.
    Lijkt me heel heftig, zo'n bevalling. Fijn dat moeder en kind het goed maken.

8. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    wouw het zal je maar geburen.

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Zo zeg dat wel brrr

10. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Jemig :$ ben er stil van...

11. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik meen me te herinneren dat er in China een wet bestaat die zegt dat wanneer je als omstander iemand helpt en die persoon komt te overlijden je daar voor automatisch aansprakelijk wordt gesteld. Weet niet meer exact hoe het zat maar het was een hele rare regel.

Een jaar geleden was er een keer een filmpje op internet van een peuter die werd overreden door een busje. Vervolgens liepen er 20 (!) mensen langs het kind, sommigen stapten er zelfs overheen en niemand deed wat. Ik was daar zo ondersteboven van dat zoiets kon gebeuren, maar dat kwam dus door die wet.

Ik weet het niet maar kan me voorstellen dat ze daarom wat minder behulpzaam zijn dan wij hier gewend zijn.

12. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle

Deel Deze Pagina