Wie kijkt er mee? Horen jullie nu hetzelfde als de jury? Ik heb toch wel (weer ) een afwijkende mening ...
Wij zitten ons hier ook al af te vragen of wij nou totaal iets anders horen dan de coaches! Maar ja, zij zullen er wel verstand van hebben (ik heb in ieder geval nog nooit een nr1 hit gescoord hihi)
Ik kijk ook vanavond. Ben echt fan van Babette! Vind haar van begin al goed. Ze is een beetje de nieuwe Rihanna!
Wij kijken ook maar horen inderaad ook vaak andere dingen! Blijft natuurlijk ook (deels) persoonlijk. Vond bv het geluid van Babette niet mooi, klonk in mijn ogen (of oren) niet lekker. Dan denken de coaches duidelijk anders over
Dit was wel te verwachten, ik vind het een beetje voorspelbaar en onlogisch ingedeeld... Maar ach Babette vond ik ook wel goed, Ivar vond ik een beetje verloren zo zonder gitaar...
Ik vond Ivar eigenlijk niks. De timing in het begin vond ik vooral waardeloos. Sowieso waren de drie resterende kandidaten van Marco niet mijn favorieten. Ik geloof niet dat zijn team heel ver gaat komen.