mijn stiefvader reed ik zat achterin de auto met me moeder de reden dat ik naar rotterdam gebracht ben is omdat ik daar onder controle stond vanwege dat ik zwangerschapssuiker heb en ik in dordt bij me eerste kindje geen goede ervaring mee heb had een streng dieet waardoor me kindje er bijna niet had geweest daarom voor de 2de een betere ziekenhuis gekozen naar mijn zin Groetjes Samantha De Moeder Van Chellany En Jayden
haha go sammy gefeliciteerd! En wat fijn dat het goed afgelopen is zag trouwens ergens een korte discussie over thuis of zh bevalling.. Leek me geweldig thuis bevallen, maar ik moest naar het zh omdat ik al dagen weeën had maar de ontsluiting niet kwam.. Geloof me na 3 dagen om de zoveel minuten weeën ben je kapot Dus weggespoten en heerlijk geslapen Maar nadat mijn meiske eruit was vond de placenta dat hij niet hoefde en volgens mijn man spoot het bloed alle kanten uit (de navelstreng was kort en geknapt tijdens het trekken) Dus met spoed ok.. En nu m ag ik nooit meer thuisbevallen, maar anders zou ik ook voor het zh kiezen!