Ik ben toch wel sprakeloos. Dat je in een vlaag van verstandsverbijstering één kindje ter vondeling legt vind ik al bizar, maar hoe je als moeder (met een tussentijd van 1,5 jaar) twee kinderen ter vondeling kan leggen vind ik echt schokkend en onbegrijpelijk. In Roermond gevonden vondeling heeft zusje | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Jeetje zeg............... Ok dat je niet voor je kindje kun zorgen, maar regel dan wat! En dan niet 1x maar 2x een baby ter vondeling neerleggen........... kan er met mijn hoofd niet bij!
Nu moeten er toch wel tips komen,,een vrouw 2x zwanger.. Maar geen baby. Hier moeten gewoon meer mensen vanaf weten!
Ik haal me dan meteen van die horrordingen in mijn hoofd.. iemand die wordt misbruikt, zwanger raakt en de misbruiker moet van de baby af ofzo... Vreselijk! Ik hoop dat het jongetje bij zijn zusje terecht kan, ik denk dat ze in de toekomst zeker wat aan elkaar kunnen hebben!
Dan ben je de titel moeder niet waard hoor... wat bizar. Ik hoop ook dat broer en zus samen kunnen opgroeien!
Dit vind ik niet kunnen wat je zegt. Zolang niemand weet wat de precieze reden is dat de baby's ten vondeling zijn gelegd zou je dat absoluut niet mogen zeggen. Wat als het iemand is die gevangen zit tegen haar wil in en geen kant op kan en verkracht wordt maar ontzettend van haar baby's houd maar de baby's worden afgenomen? Is zij dan ook een slechte moeder? Denk verder na voordat er geoordeeld wordt
Daar weet je niks van, tenzij je weet wie het gedaan heeft. Misschien wordt deze vrouw wel gevangen gehouden, hoe vaak hoor je hier de laatste tijd wel niet van dat mensen jarenlang vastgehouden worden.
Nou denk ik vast veel te gemakkelijk, maar als je een kind (nouja, twee kinderen zelfs dus) te vondeling kan leggen, dan kan je toch ook keihard wegrennen? Of is degene die haar in zijn macht heeft dan meegegaan o.i.d.? Tsja, heel erg.. Hoop dat ze bij elkaar mogen komen, de kindjes
De ontvoerder kan de baby's er neer hebben gelegd, ik denk niet dat als je vast zit dat de ontvoerder je dan wel je kindjes laat dumpen. Maar goed, we weten niet of dit zo is, maar we moeten niet te hard roepen dat de moeder geen kind verdient.
We zullen zien of er ook dezelfde vader is. Als dat niet zo is dan gaan de spook-verhalen van een ontvoerder etc. niet op...
Zelfs dan weet je dat helemaal niet. Ik weet dat het makkelijk is maar ik zou echt niet te snel met een oordeel klaar staan.
Hè bah wat naar. Ik denk dan ook meteen aan ergere verhalen. Ik hoop dat ze dat snel kunnen achterhalen
Zijn die vrouwen in Amerika ook niet verkracht door de broers van de ontvoerder? Het zegt helemaal niks als het twee verschillende vaders zijn Maar goed... We weten het niet, dus we moeten ook niet te snel oordelen over de moeder.