Klopt, maar ik heb het al heel vaak gelezen, niet alleen op Wikipedia. Járen geleden al. Ik geloof het wel... In sommige landen bestaat er volgens mij zelfs een officiële 'mrs. Vassilyev-day'. Ik neem aan dat er nog genoeg nakomelingen van die man rondlopen, om het eventueel te kunnen bevestigen... Met stamboom bedoel ik dan.
Jeetje, als het wel waar is, hoe ging dat dan met het avond eten.. niet eens avond eten, gewoon überhaupt eten!? hoe kwamen ze rond? pfoe.. dan ben je 3 dagen bezig om aardappels te schillen voor 1 avond maaltijd..
Geloof er geen snars van... De website ziet er maar een beetje dodgy uit en als dit echt was gebeurd was dit allang wereldnieuws geweest.
dit! En ik vraag me dan ook altijd af bij dit verhaal (want ik ken het al jaaaaaaaaren) waar ze al die bedden lieten?? dan moet je op zijn minst een landhuis hebben, lijkt me? En 27 zwangerschappen...tja, het kan. Mijn moeders buurvrouw heeft 24 kinderen gekregen (geen meerlingen)
Als je in 40 jaar zoveel kinderen krijgt, zijn na een jaar of 20 alweer de eerste kinderen het huis uit waarschijnlijk. En in die tijd zullen kinderen wel hebben moeten meehelpen, mijn vader is uit 1945 en moest al snel meehelpen in huis en in de zaak.
Stel je voor een drie- of vierling er uit werpen (geloof maar niet dat keizersnedes zo'n optie waren) en dan hoppa maand later weer zwanger? Ik dacht het niet. Bovendien was toen de kindersterfte echt heel hoog. Heb aardig lopen pluizen in de stambomen en er is niet 1 gezin in die tijd dat geen kindersterfte heeft meegemaakt. dus 67 van de 69 die het hebben overleefd? Kán gewoon niet. Broodje aap
Omdat dit soort verhalen misschien als roddel verspreid werden en ooit een keer opgeschreven in de overdreven variant?
Dat van die 27 zwangerschappen geloof ik nog wel eigenlijk. Ik heb op schouwen duiveland gewoond en daar was ook een gezin die 17 kinderen had toen ik ging studeren. Die zijn echt niet gestopt
Mijn moeder kende in het dorp waar ze vandaan komt ook een gezin met in de twintig kinderen, de oma en kleindochter waren tegelijkertijd zwanger.