AMSTERDAM - Een 39-jarige vrouw uit Roemenië is bevallen van een reuzenbaby. Het kind van 6,8 kilo kwam ter wereld via een keizersnee, aldus het Roemeense persbureau Mediafax. Het is het tiende kind voor de moeder. De vrouw had tijdens de zwangerschap geen hulp van een dokter of verloskundige ingeroepen, waardoor ze was verrast door de grootte van het kind. YouTube - !!WOMEN GIVES BIRTH TO A 15 POUND(6.8KG) BABY IN ROMANIA!! Bron: Telegraaf.nl
aldus het Roemeense PERSbureau dat geloof ik graag dat je daar enig moeite voor moet doen, tenminste... of ze heeft een uitgang die na haar 10e kind inmiddels op de coentunnel is gaan lijken, asjemenou
ik heb 8 ponders gehad maar dat zijn mini's vergeleken bij deze hahaha ben wel eerder ingeleid vanwege de grootte onze zoon werd rond de 10-11 pond geschat mijn man was ook dik 10 pond bij zijn geboorte.. brrr ik krijg spontaan pijn down under
Jeetje niet normaal hahaha. Snap wel dat ze een keizersnede heeft gehad. Lijkt me zelf alleen wel minder leuk omdat je baby dan gelijk zo groot is. Maar komt misschien omdat ik alleen maar kleine beebjes heb gezien
Ze kunnen beter zeggen: Vrouw bevallen van peuter! Maargoed, wel zielig hoor! Kindje zal ermee gepest worden.
Mijn man was 13 pond met zijn geboorte (natuurlijke bevalling, schoonmama had een totaalreptuur..... gek nou ) maareh, die is ERG leuk opgedroogd hoor, was ook helemaal geen groot kind als peuter en ouder, hij is alleen best lang (1.91) en een normaal gewicht, dus het hoeft niks te zeggen
Jeetje die vrouw zal wel last van d'r rug hebben gehad aan het eind van de zwangerschap..... Je zou haast denken dat zij suiker heeft en insuline spuit ofzo. Dit kan toch haast niet zomaar gebeurem, dan weet ik niet of ik verder durf te klussen voor een kleine hoor!!!