Vrouw bevalt van reuzenbaby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Springmuis, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Fem, ja dat kan natuurlijk ook.
    Ik stel me gelijk voor dat het dan ook een hele dikke baby moet zijn, met het vetgen en dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet zo te zijn!

Ik was zelf totaal geen zware baby, 6 pond en 1 ons. Maar ik was tot mijn peuterteit wel dikkig en lelijk! Dat is niet leuk om terug te zien. Geen trauma hoor, maar mensen willen graag nu ik zwanger ben ook mij als baby zien. En dan hoopt iedereen toch dat ie op zijn papa gaat lijken. hihi
    Ik kan me voorstellen dat het er wel raar uit ziet zo'n reuzebaby en dat niet echt leuk is voor bv later.

Maar aan de andere kant, er zijn ergere dingen!
    Goh natuurlijk bevallen met een kindje van 13 pond, dacht dat je vanaf 10 pond hier in nederland een keizersnee kreeg!?

2. 4days

4days Niet meer actief

:$ Jeetje...

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    neehoor al kunnen ze je wel besluiten om eerder in te leiden..

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nee precies mijn man was maar dikke 10 pond maar is nu 196 cm lang, maar was vroeger juist altijd te klein!! :D pas na zijn 13 ofzo ging ie echt groeien... ze trekken vaak toch naar mekaar toe qua groei..

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ze heeft toch een keizersnee gehad? Of heb ik het nu verkeerd gelezen?

6. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    haha en ik maar denken dat mijn dochter zwaar was.....
    Alhoewel al was zij blijven zitten tot 42 weken...

Ja ze heeft een keizersnede gehad en nee ze doen niet standaard een keizersnede boven de 10 pond.
    Ligt eraan of het door je bekken past, de rest scheurt wel haha

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    :$ Zoals je dat zegt!! Angstaanjagend, haha!!

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    haha maar wel waar!

9. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mijn zus is thuis (zonder VK) in bad bevallen van een meisje van bijna 11 pond en 56 cm. Ze had geen scheurtje, nog geen schrammetje. Van haar eerste is ze in het ziekenhuis bevallen en die was 7,5 pond en was alles uitgescheurd. Dit kwam vooral omdat ze enorm gepushed werd terwijl ze zelf nog niet het gevoel had dat ze al door kon persen.. Nou ze had dus gelijk.
    Scheuren heeft niet altijd met het gewicht van de baby te maken maar ook met hoe de bevalling zelf gaat. Verder zegt het gewicht natuurlijk ook niets over de omtrek van het hoofdje. Wie weet heeft het kind wel hele dikke enkels maar een heel klein hoofdje, dan merk je er met persen weinig van 8);)

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik schrok er ook wel van.
    Dit kindje is anderhalve kilo zwaarder dan de mijne toen ze geboren werd.:D
    Allebei mijn kindjes waren fors. De eerste was 4095 gram bij 36 weken en is nu echt een iel mannetje. Hij zit onder de middellijn op de curve.
    Mijn dochter was 5120 bij 38 weken(zou inderdaad ingeleid gaan worden maar ze besloot zelf eerder te komen) Iedereen vond haar groot, maar voor mij was ze mijn kleine meisje.:)
    Nu is ze nog fors, maar als ik haar vergelijk met andere decemberbeebjes is ze niet de grootste.
    Oh bij mijn bevalling ging het vrij soepel en had ik bij allebei 1 hechting;)

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    precies dat hoofdje gaat het vaak om... vet flubbert vanzelf wel door vaak... hahahaha

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij zulke grote kindjes gaat het vaak om de schouders, daar blijven ze nog wel eens mee "hangen" Hier niet gelukkig Pffff moet er niet aan denken!

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    grote kiddies maar wat je zegt is waar vaak zijn ze voor jezelf nog echt wel klein, onze zoon was 4160 gram maar heeft ook nog gewoon maatje 50 aan gehad hoor, alleen die is niets afgevallen de eerste week :D dus groeide daarna goed door, onze tweede voel 500 gram af de eerste week dat vond ik maar een iel ding, kei-eng zou klein, zat me helemaal bedenken dat ik het doodeng zou vinden een baby onder de 7 pond haha (is maar net wat je gewend bent he?)

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja bij onze zoon was het hoofdje 37 cm die schouders gingen daarna helemaal vanzelf :p

15. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Het ligt er natuurlijk ook wel aan hoe lang je baby is, het maakt wel verschil een baby van 10 pond die 56 cm lang is of een baby van 10 pond die 49 cm lang is.
    Maar ik hoop toch dat mijn baby niet zo heel zwaar wordt! :S

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

OMG nee dank je! Doe mij maar een baby die half zo zwaar is :)

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    mijn jongste was maar 52 cm maar wel 4785 gram met 38 weken.
    Ze bleef bijna aan haar schouders hangen, "gelukkig"had ik BI dus was het soepel zat om te wrikken ( wel erg pijnlijk)

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    :$:$:$:$:$

Ik heb het gezien
    man zal ze niet pijn hebben gehad

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :$ Doe mij maar een paar pondjes lichter hoor..

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Wow, die is groot :$!
    Zelf woog ik 5,5 pond bij de geboorte, mijn dochtertje 7 pond en mijn zoontje zelfs 9,5 pond!!! Dus maak je geen illusies dat als je man en jijzelf kleine baby's waren, je niet zo'n joekel kunt krijgen :D! Maar goed, de bevalling van mijn dochtertje duurde eindeloos en van mijn zoontje ben ik in 2 uur bevallen.

Deel Deze Pagina