âNewbornâ Announcement of 13-Year-Old Adopted Son Goes Viral Ik vind het een prachtig verhaal en een dito "geboortekaartje", en ik wilde het gewoon even met jullie delen in de hoop dat jullie dit net zo mooi vinden als ik!
Ik vind het verhaal achter het kaartje erg mooi, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat het een 'newborn' shoot is geworden met de typische poses van baby's. Bij een jongen van 13 had ik wat stoerdere foto's op een 'geboortekaartje' mooier gevonden, maar waarschijnlijk was er dan minder aandacht voor geweest. Maar dat is mijn persoonlijke mening en ik vind het idee er achter wel prachtig en goed dat daardoor aandacht gegenereerd wordt voor het onderwerp!
het idee was juist om foto's van de jongen te maken die genomen hadden kunnen worden als hij een baby was geweest! omdat hij geen babyfoto's heeft.. ik vind het geweldig en hartverwarmend! super mooi!
Ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht... Ja idd het is een mooi verhaal, maar echt eerlijk gezegd? Ik vind foto's van een 13 jarige jongen alsof ie nog een baby is een beetje gek.. 't is een beetje lachwekkend om te zien zo'n grote knul op die manier op de foto... sorry dat ik er zo over denk
Zoals ik al zei, ik begijp het idee er achter wel. Ik vind het heel vervelend voor die jongen dat hij geen babyfoto's heeft en kan me in de verste verte niet indenken in hoe dit voor hem moet zijn, maar voor mij blijft het een feit dat hij inmiddels 13 is en ook dit dus geen babyfoto's zijn...