Spannend ritje...

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Sarah84, Sep 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
  2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hahahaha :D

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Whahahahaha wie gaat er nou ook met zo'n laag truitje in de achtbaan, je weet toch dat je als je onderste boven hangt de zwaartekracht de andere kant op werkt ;)

Geweldig filmpje en ook een les :p

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Gelukkig kan ze er zelf om lachen...maar dit zou zo iets kunnen zijn wat mij overkomt...
    Gewoon omdat zulke dingen altijd bij mij gebeuren!
    De eerste keer dat mn nieuwe vriendje bij mij thuis kwam scheurde ik uit mn broek....dus ja! (gelukkig kon hij de humor in zien en zijn we na 6,5 getrouwd!)

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    :D :D

Ach ja het is ook wel een grap, denk niet dat ze wist dat daar een camera zat?! Hahahaha en wat een foto als je daar bij de balie staat en je foto bekijkt :D

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahaha dat is idd helemaal erg!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hi hi, ik zou me snel onder de voeten uitmaken met het nodige rood op m'n wangen! :D

8. Hij is verwijderd :(

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Inderdaad, hij is helaas verwijderd. Er staat het volgende over dit filmpje:

"Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden."

Of zou misschien de vrouw op zp zitten?

10. Ik zag hier ergens tussen de reacties staan dat ze er om kon lachen.. Dan zal ze ook vast wel akkoord hebben gegeven voor die video?

Ik zie ook zoenende mannen, meisjes met rokjes wat je amper rokjes kunt noemen e.d. op Youtube, dus waarom zouden een paar borsten nou niet mogen? :p

Share This Page