pff te erg voor woorden mijn jongste is ook 15 maanden heeft nog zoveel zorg nodig. ik voel me al schuldig als ik mijn kinderen naar mijn ouders breng om zelf iets leuks te gaan doen met mijn man
Zij verdient de titel 'moeder' niet eens.. Dan te bedenken dat veel vrouwen geen kinderen kunnen krijgen en dit monster wel. Zo oneerlijk, hoe kun je nu zoiets doen tegen iemand die zich niet kan verweren..
deze vrouw had beter kunnen kiezen om het kind ter adoptie op te geven. dat was veel beter geweest voor het kleintje
hoe haalt ze het in haar hoofd?? die is echt geestelijk niet in orde!! wat vreselijk voor dat arme kind..zulke moesten ze verplichten tot sterilisatie!
Hier kan ik zo boos en verdrietig om worden. Verschrikkelijk! Hopen dat ze een heel warm huis vinden voor dit meisje En die moeder? 15 maanden cel are you kidding me? Ze zou veel langer moeten zitten. En toch te hopen dat ze therapie krijgt
ze moeten die vrouw eens vastbinden in een donkere kelder en niks te eten en te drinken geven pff gatver zeg heb hier geen woorden voor arm kindje
Zieke geest. Hopelijk houdt het meisje er niks aan over. Arm kind. Even oud als mijn dochter. Geen woorden voor. Onbegrijpelijk. Heb je dan geen gevoel ofzo? pfffff ZIEK RAAR BIZAR
Mijn Mira is even oud.. Hoe kan een moeder dit in haar hoofd halen? Echt vreselijk, ik kan hier zo boos om worden!
arme kleine meisje net op de wereld en dan worden achter gelaten door je moeder zonder eten en drinken wat zou zon kin bang zijn
15 maanden oude baby vastgebonden, in viezigheid, geen eten, geen drinken, geen liefde, totale paniek bij de baby, rode vlekken en wat krijgt loeder een mager strafcelletje, het is toch niet te geloven :x
Vast binden op bed en laten liggen in eigen ontlasting en ook geen eten en drinken, ook zorgen voor bloedende plekken. Bah wat een k*t w*f daarna steriliseren en zorgen dat het kindje opgegeven wordt voor adoptie, zodat ze nooit weer de kans krijgt. Bah wordt er naar van.
Walgelijk! Ik ik me dan voorstel wat zo'n kind allemaal heeft mee moeten maken, draait mn maag om! Zo'n klein prutske helemaal alleen huilen en er komt niemand...amper eten en drinken bah. Dit is gewoon poging tot moord. Gelukkig hebben buren nog op tijd aan de bel getrokken.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen tot zo iets in staat zijn. Bah! Ik word er gewoon verdrietig van. Zo iemand is geen kinderen waard.
Wat een monster(s)!! Ahh arm kindje zeg hoe vaak lees de je dit soort dingen wel niet. Ik snap het niet meer wat is er met die mensen gebeurt? Hebben ze geen hersens meer ofzo? Ze moeten haar levenslang geven voor het verwaarlozen van een onschuldig kindje. Als mijn zoontje huilt om eten terwijl ik even snel iets maak/pak voor mijn andere kinderen vind ik het al zielig dat hij heel even moet wachten omdat ik niet anders kan soms.
Wat afschuwelijk Dit bericht raakt me echt. Er moet wel iets mis zijn met die moeder, hopelijk krijgt ze de juiste begeleiding en kan het kindje opgroeien in een warm en liefdevol gezin.