jeetje, hoor net dit nieuws, hoe bizar is dat dan? gelukkig was de politie na nummerachterhaling snel bij haar huis, zodat ze niets heeft kunnen doen, zal je maar gebeuren, knap hoe ze gehandeld hebben
Heel bizar natuurlijk, maar denk als ze echt serieus was geweest met haar poging dat ze dan geen radioprogramma gebeld had. Was meer een schreeuw om aandacht. Hoop dat ze nu de hulp krijgt die ze nodig heeft.
Ach ik luister net het fragment...het is ook een schreeuw om aandacht, maar jeetje....arme arme vrouw... ze zit er echt doorheen..pfff... Ik hoop dat ze goede hulp krijgt!
Ben het eens met collo003. Degene die echt willen praten er niet over, maar doen het. Mensen die ion de knoop zitten en het niet meer weten maken rare sprongen. Hoop dat ze idd de hulp krijgt om weer verder te gaan.
Mee eens..ook sneu voor de radiomannen want je schrikt je natuurlijk wel rot als zo iemand dat roept.
Nou zal je niet in de koude kleren gaan zitten. Maar ze zullen als ze dat willen of nodig is, wel hulp aangeboden krijgen om het te verwerken.
Ik vind het maar vreemd en denk ook aan een schreeuw om aandacht. Waarom zou je andere mensen een vreselijk gevoel willen geven? Aan de andere kant,die vrouw zal wel redelijk labiel zijn als ze zoiets doet..
Ben het helemaal niet met je eens. Onze 19 jarige oude buurjongen zei tegen zijn moeder mam ik wil niet meer leven. Die moeder dacht dus ook och dat zegt hij gewoon maar, ze heeft wel hulp geregeld. Maar dat was dus te laat. Een half uur later lag hij onder de trein. Het kan een schreeuw om aandacht zijn. Maar zo ik hoor is die vrouw heeeeel erg ver weg. Wel een beetje jammer dat ze de dj's ermee opzadeld, want ze zijn schijnbaar allebei van slag.
helaas een voorbeeld. Mijn ouders hadden een kameraad, die vroeg eens of mijn ouders op zijn katje wilde passen want hij ging op vakantie ( toen moesten de alarmbellen eigenlijk gaan rinkelen) maar zo naïef als ze waren zeiden van goed, breng hem hier maar heen, hij zou hem later op gaan halen, maar kwam niet, en het beestje zat ook wel goed.. later vertelde een andere kameraad aan mijn vader dat hij zelfmoord had gepleegd.. niets of niemand wist dat hij zo zwaar in de knoop zat..
Ben het helemaal met je eens! Wordt altijd een beetje moe van mensen die zeggen dat het alleen maar een schreeuw om aandacht is. De meeste mensen die zelfmoord plegen hebben dit van tevoren in hun omgeving meerdere keren aangegeven! Het fabeltje 'als je het zegt doe je het niet echt' gaat dus echt niet op....
Een schreeuw om aandacht of niet (wat in dit geval op dit moment toch echt wel het geval was; waarom zou ze anders bellen?), deze vrouw is depressief. Hopelijk wordt ze nu goed geholpen.
Deze wanhopige roep om aandacht heeft alles met haar psychiatrische achtergrond te maken... Voer op mijn werk (helaas) bijna dagelijks van deze gesprekken.
wel erg heftig hoor. ben je wel Verweg anders ga je het echt niet melden daar bij een radio station. wel netjes van het handelen van de dj,s
Ik denk dat ze de instructie hebben gekregen om haar zo lang mogelijk aan de lijn te houden. Het is duidelijk dat ze haar zo lang mogelijk aan de praat houden. Wel netjes gedaan.