ik kijk dit ook. wat een debiele!!!! ik vraag me af of dit niet in scene is gezet want ik bestaad toch niet. praat niet te hard anders horen mensen ons. sukkel je komt op tv!!!!! geweldig
Zou dit echt zijn??? Laatst zag ik een voorstukje van Achter gesloten deuren, maar dat is ook gedaan door acteurs maar gebaseerd op waargebeurde verhalen... Tja...
Hahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaha ik heb echt van t begin tot aan t eind gevouwen gelegen, wat een top programma! Net als holland in da hood, was ook zo geniaal
Ik kies nu een openbare plek, das wel zo handig! Duhh. Op een parkeeplaats bij een supermarkt gaan staan met je sauna valt niet op hoor! Pfff wat een lui. Vind het wel echt bijzonder hoor. Vraag me ook af of het echt is.
Dat vraag ik me ook af. En dan die telefoontjes naar die vrouw. "welke maat heb je" XL. Ophangen vervolgens terugbellen en vragen hoe zwaar ze is. En dan zeggen: Laat maar.
Haha zei dat ook meteen tegen mijn man. Hij wou het eerst niet geloven totdat hij free record shop zag
Wij hebben het ook gezien en kwamen niet meer bij!Mijn man liep de hele avond nog die aqua mundo na te doen haha , (dat maakt wij er van die naam) Ik zei ook al dat het niet echt kon zijn, maar door die "hallo ik ben Gerrie, dè producent" dacht ik zo dom kun je niet eens acteren lijkt mij hahaha!!
Ik heb echt op de grond gelegen en kijk nu al uit naar volgende week 'Hallo Geert' -Heeeee Lucky!- 'Hoe is 't met jou?' -Ja, goed.. Zeg, jij bent toch zo'n mooie vrouw he..- 'Ja.. ja..' -Ik heb een vraagje..- 'Zeg het eens?' -Zou ik eh, even aan je borsten mogen zitten?- 'Nou.. Voor deze ene keer dan!' En die mensen geloven dan ook nog dat ze het perfecte script hebben
Kan de uitzendingen niet terug kijken. De eerste kon tot gister bekeken worden en de tweede pas vanaf de 5e O__O
Nee ik kom uit cuijk. Niet zo ver vandaan. En ik kom vaak in boxmeer bij de hunke moller (en mijn man dus bij free record shop haha)
Geweldig programma, ja dit programma is echt. Gerrie date namelijk ook via SE (single events) Daar gaat me schoonmoeder weleens mee uit groep daten enzo. 3 weken terug was ze Gerrie dus tegengekomen tijdens een groepsdate uiteten, en daar vertelde hij er alles over maar ze begreep het niet echt totdat ze m ineens die dinsdag erna op tv zag, dus dames zit je op een dating site kijk asjeblieft uit want er zitten ook altijd een paar van die mannetjes tussen zoals Gerrie haha