Brrr kriebels

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirre, 7 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    M'n partner is vanmiddag weggegaan ivm werk een paar dagen op conferentie.
    Nu ben ik van nature niet echt een angsthaas, maar heb gewoon een beetje de kriebels voor het alleen slapen aankomende nacht(en)
    Ons hondenkind kruipt wel bij me op bed dus alleen ben ik niet.
    Het is ook niet de eerste keer dat ik alleen thuis ben, maar wel de eerste keer dat ik me onrustig/gespannen voel.
    Waarschijnlijk heeft dat met mijn gemoedstoestand te maken.
    Nu hebben we het huis gisteren laten beveiligen (idee van partner wilde hij al geruime tijd), maar ipv rust lijkt me dat momenteel onrust te geven!
    Beetje een luxe probleem, maar ik ben als de dood dat het alarm vannacht afgaat (per ongeluk)
    Misschien belachelijk, maar toch spookt het door m'n hoofd al probeer ik er niet aan te denken.

Pff Mirre

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Lekker een zoete film kijken of een leuk boek.
    Maak het gewoon gezellig.
    En je hebt het hele bed voor je alleen! (vind ik altijd erg fijn als m'n man nachtdienst heeft) :)

3. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Probeer inderdaad een beetje te ontspannen voor je gaat slapen.
    Voor straks alvast slaap lekker en morgen gezond en fit weer op !

Liefs, Bibu !

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Ach Mirre denk maar zo.. Liever n alarm dat afgaat, dan een inbreker of moordenaar in je huis! ;)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Denk maar aan mij meid!
    SuperElmo komt je wel redden hoor...hihi
    Grapje natuurlijk...maar misschien moet je nu lachen als je iets hoort kraken ;)

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Patroeschka,

Zo denkt mijn partner er ook over! Is ook de meest logische gedachte, maar ik voel me vandaag echt een vrouw 'neuzelen' zorgen maken over alles zo ook over dat alarm.
    Moet idd gewoon zo denken ..gaat ie af ...lekker belangrijk!
    Weg met die BEREN op m'n pad :p

Bibu,
    Doe straks zelf wel even m'n hoofd masseren dan wordt ik vanzelf wel loom en ontspannen hoop ik.
    En ....neem wel een glaasje witte wijn ;)

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Als ik iets hoor dan denk ik SUPERELMO is comming! hahaha
    Thanx meid :)

8. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ben nu wel een beetje nieuwsgierig hoe je geslapen hebt afgelopen nacht.

Liefs, Bibu !

9. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    :oops: door die nieuwsgierigheid het berichtje 2 keer geplaatst denk ik :rolleyes:

10. Niet meer actief

Mirre, heb je tv op je slaapkamer?.... Die hielp mij altijd in slaap te komen als mn mannetje niet thuis was s'nachts.
    Ik vind het ook niet prettig hoor, nam altijd foon mee naar boven en ik liet een licht branden beneden :)
    Enne als je het helemaal niet meer ziet zitten dan kom je gewoon lekker op het forum steun zoeken, zijn vast wel meiden die niet kunnen slapen ;)

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve meiden,

Afgelopen nacht is best goed gegaan.
    Ik had in bed nog een glaasje wijn liggen drinken met de laptop op schoot en wilde Hart v Ned gaan kijken , maar ben (Jip Nies heb tv :idea: ) in slaap gevallen en heb na 30 min ofzo de tv maar uitgezet en het alarm aan. Onze lieve hond heeft op een fleece dekentje heel de nacht naast me liggen waken! Het is zo'n schat.

Nies, telefoon neem ik ook altijd mee hoor naar boven.
    Ik hoop aankomende nacht net zo te slapen dan ben ik niet ontevreden ;)

Mirre

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vind het altijd wel lekker zonder man, hele bed voor mezelf alleen. en ik ben dan dubbel zo blij als die weer terug is

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Het bed voor mij alleen zie ik niet zoveel voordeel in :( ik lig toch op m'n eigen kantje (2 matrassen), maar ben wel weer blij als hij terug is hoor!

14. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    hoi Mirre!
    heel herkenbaar!
    ik moet vannacht weer alleen slapen maar het went nooit, lig nu ook op bed met laptop en tv aan en mobiel naast me( (want vaste lijn kunnen ze beneden doorsnijden :rolleyes: ) en beneden en in de gang boven het licht aan!
    ik zet de tv altijd op 90 minuten timer zodat ik in slaap val met de tv geluiden en niet met allemaal geluiden die ik buiten of beneden bij wijze van hoor!

ik bang? nee hoor, gewoon op alles voorbereid ;)

15. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hahaha Naomi..tis net mijn verhaal!
    Om de drie weken heeft mijn man nachtdienst, dus slaap ik 5 nachten achter elkaar alleen! Verschrikkelijk vind ik dat!
    Ik neem mijn mobiel mee, laat een lampje branden(gordijnen dicht anders zien ze dat er niemand beneden is!) TV altijd op timer, zodat ik geen rare geluiden hoor beneden! Oo, en als ik dan snachts naar de plee moet! (wc beneden!) dan ren ik naar beneden en boven hahahahahahah
    Maar ach, ik leef nog steeds en er is nog noooit ingebroken (afkloppen)! Maar ik snap het al te goed hoor!
    Ben altijd weer blij als het vrijdag is!

kus miek

16. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    hahhaha ook weer herkenbaar, naar de wc gaan stel ik ook liever uit terwijl wij boven gewoon een wc hebben! ik vind het weer nu ook best wel eng, regen en wind tegen mijn raam dat associeer ik toch met enge films :(

ik had ook een keer dat er rond een uur of 1 snachts (vrijdag) werd r een paar keer aangebeld! ik was doodsbang en deed uiteraard niet open! heel de nacht niet meer kunnen slapen, bleek later dat het de buren waren ze wilde iets afleveren (pakketje) en zagen nog licht branden ( tja dat is weer een nadeel dat je het licht laat branden) ik had 112 al ingetoetst op mijn mobiel :oops: zodat ik alleen nog maar op BELLEN hoefde te drukken
    achteraf vreselijk aangesteld :rolleyes:

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Moi Mirre,

hoe is het verder met je/jullie? Gaat het allemaal weer een beetje de rustige vaarwateren in? Denk nog veel aan jullie.

xx
    Booey

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @naomi32

Grappig is dat je om jezelf moet lachen dat heb ik ook.
    Denk dan bij mezelf ach meid stel je niet aan.
    De lichten laat ik nergens branden hoor, want anders krijg je idd wat je schreef dat mensen denken oh nog wakker.
    Wat wel lekker is dat we een nw alarm hebben met afstandbediening etc EN een soort persoonlijke alarm knop erop. Stel dat er iets aan de hand is bv voor de deur ofzo en ik voel me bedreigd dan kan ik die indrukken (zelfde principe als die oudjes met het koort om hun nek ;) )

Zo het is weer lekker ochtend!
    Nog 1 nachtje, morgen is m'n partner er weer.
    Die lieve kanjer van me heeft de hele nacht op m'n badjas in bed gelegen, zo'n schat.

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lief van je!
    Opzich loopt het nu wel rustig (niet zo gek als hij weg is ;) ) hahaha
    Ik hoop gewoon dat het blijft zoals het nu gaat, dan mag ik echt niet klagen. In iedere relatie heb je wel wat...wij zijn het zeker ook niet altijd met elkaar eens, maar het moet wel in het normale blijven.

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dat is waar (spreek uit ervaring ...). Maar je bent op de goeie weg, nu allebei volhouden. Je relatie kan er een stuk sterker uit komen en misschien was dit voor jullie allebei even een schop onder de kont.
    Ga zo door meis, het gaat goed zo.
    xx

Deel Deze Pagina