Wat vinden jullie eigenlijk de mooiste naam? (moet niet de naam van jullie baby zijn, maar in het allgemeen) Het kan ook een bezondere naam wezen... Ik zelf vind Amy en Tino wel leuk.... WAT VINDEN JULLIE ERVAN?
Ik vind voor een meisje Stella of Sterre en voor een jongen Levi of Mante mooi, Maar mocht ik een kind krijgen dan gaan ze niet zo heten, mijn vriend haat die namen, Hij vind Lieuwe en Lobke juist mooi. Maar die namen vind ik weer niets aan,
voor een jongen vind ik Finn of anders geschreven Vin heel erg leuk. Voor een meisje vind ik Indy of Jade erg mooi. Gelukkig is mijn vriend het met mij eens. Ik weet alleen niet zeker of ze echt deze namen zullen krijgen. Misschien vind ik dan wel iets anders mooier. Liefs Hummel.
Meisje: Amanthis(de naam van mijn dochter) en ik heb nog een andere naam die ik erg mooi vind maar die hou ik nog voor me voor als er ooit een tweede komt(en het is een meisje) Jongentje: Joaquin (maar die hebben we van het lijstje geschrapt) en ik vind Dylan, Kai enzo mooi maar mijn man vind ze niets aan.
Voor een meisje vind ik Arwen heel mooi, maar m'n vriend vind dat helemaal niets. Verder houden we het meest van korte Nederlandse jongensnamen: Stijn, Tim, Tom, Bas Een mooie meisjes naam hebben we nog niet gevonden.....
voor een jongen vind ik Ryan altijd wel een mooie naam en voor een meisje Floor. Helaas heet een exje van mij zo en vind mijn man floor stom....
Als wij een meisje krijgen zal ze Indy gaan heten. Dat vind ik een hele mooie naam. En voor een jongen zijn we er nog niet uit. Ik denk dat ik daar nog eens achter aan moet. Ik zelf vind Finn ook heel leuk, maar mijn partner niet. X
Het verandert bij mij wel steeds hoor...maar vind Jolien,Evy, Amy leuke meisjes namen... En natuurlijk voor een jongen Dany...eigenlijk vooral namen waar een Y in voorkomt...
Leuk! Onze zoon heet Finn! Mijn buurjongetje heet trouwens Indi. (afgeleid van Indiana Jones) Voor een meisje vinden wij Robin (of Robyn) erg leuk.
ssgerundt goed dat je het topic opende, zou tof zijn als nog veeeel meer mensen hier hun favo namen neerzetten, heb er nu al een paar leuke tussen gezien... en aangezien we nog hard op zoek zijn naar een (aparte) jongensnaam
http://www.let.uu.nl/~Gerrit.Bloothooft ... K99-3.html deze pagina kwam ik tegen, vond hem grappig om eens door te lezen en voor mensen die van aparte namen houden: met wat zoek- en speurwerk staan en zeker enkele toffe dingen tussen!
Niks ingewikkelds en bijzonders hier hoor, wij gingen voor kort en stoer. Voor een meisje dus Juul (duh...) en voor een jongen Gijs.
Ik ben het helemaal met je eens over de namen. Wij zitten op één lijn. Haha toevallig zeg Met die namen heb ik ook gereageerd!