Dit is zo'n fantastische clip, vind ik. Deze clip werkte een tijdje niet meer, maar doet het weer en ik wilde het weer even met jullie delen. LIEFS Angelaa http://www.clipjes.nl/clips/pop/m/marco ... _maar.html
Supermooi! Had hem al eens vaker gezien, maar nu na de eerste paar seconden lopen de tranen al over mijn wangen. Zooo mooi! Zo'n wonder! Groetjes Miep
Heel mooi, had dat clipje nog nooit gezien, heel mooi gemaakt! Hier ook een fan van Marco Borsato, vind het een prachtig nummer!
Tranen, tranen en nog meer tranen.... Wat een mooi nummer is het toch en helemaal in combinatie met die clip!
Ik heb hem ook vaker gezien en elke keer weer huilen pfffff. Ik weet nog toen ik hem voor het eerst zag toen was ik nog zwanger ik heb zitten huilen achter de computer dat was echt te erg. Ik heb hem net weer zitten kijken en Johan zit op de bank en die kijkt om ziet hij me huilen hij ach moet je nou zo huilen omdat liedje,ik zeg ja kan er ook niks aan doen Wij zijn allebei fan van Marco Borsato.
Geweldig mooi, dit nummer heb ik tijdens mijn zwangerschap vaak geluisterd en dit brengt in combinatie met de clip het gevoel weer helemaal terug.