Dames, iemand die het nog weet? Of het kan vinden via Google? Ik kom er niet uit.. Zoals zoveel dames keek ik vroeger altijd na schooltijd naar Heart Break High. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik gestopt ben met kijken nadat Steve (?) (Vriend van Danielle) dood ging. Ik kan heel veel fragmenten terug vinden op youtube, maar deze dus niet.. Kan ook niet echt vinden in welk seizoen dit was.. iemand enig idee?
Dank!! Was al de hele avond aan het zoeken.. maar ben nog maar halverwege seizoen 2.. schoot niet op dus
gewoon op youtube. staat bijna alles wel op geloof ik.. ben nu ook sabrina the teenage wich aan het terugkijken. zo grappig, wat toen qua techniek hartstikke knap was, is nu eogenlijk flut
beverly hills terug kijken is ook zo leuk, ik kijk alle sop watch-series.com .. ik ga es kijken op youtube
nee maar als je op youtube zoekt op; heartbreak high S1 ep1 dan begin je bij de eerste afleveringen. vanaf daar kan je zo goed als alles terugkijken.
ik was helemaal weg van Kurt, ik weet het hele foute jongen haha en Anita vond ik zo'n mooie meid om te zien geweldige serie!
Geweldig idd! Ik had een tijd geleden ook op youtube wel wat gevonden. Keek net naar de link. Dit was idd de persoon waar ik de filmpjes ook van keek.
View attachment 258033 voor de liefhebbers. ik moest eerst even denken waar ik die serie van kende, maar vroeger keek ik het ook altijd en ik was echt verliefd op drazic. save by the bell vond ik ook altijd zo leuk met zack View attachment 258034