lachen om home video's

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by mamabeer, Jan 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    bah me maag draait er gewoon van!

Ik kan zo kwaad worden op die ouders die de filmpjes maken.

Het kind valt en huilt echt hartverscheurend en dan staan ze dan met z'n tweeen lekker te lachen en blijven door filmen.En dat heb ik nu al een paar keer gezien bij het programma! Ben ik nu de enigste die meteen de camera uit handen laat vallen als m'n kinderen keihard vallen?? Net ook weer ene de moeder word zelfs gefilmt en staat er naast! inplaats dat ze dr kind op pakt zit ze er naast bijna pissend in dr broek te lachen

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, dat vind ik ook het akelige van zulke programma's. Er zijn genoeg filmpjes die ik echt erg leuk vindt....maar als een kind van een glijbaan stuitert en niet wordt getroost...grrrrr

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja verschrikkelijk ik vind die filmpjes het ergste waar je ze echt op hun hoofdje vallen en dan zitten ze keihard te lachen en het arm kindje zoveel pijn

4. Female

Female Niet meer actief

Ik begrijp daar ook niks van. Ik vind die programma's sowieso vreselijk trouwens, het is lijkt allemaal zo nep dat ik me bij 3 kwart vd filmpjes afvraag of het niet gewoon nep/ in scene gezet is :(

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dat heb ik ook altijd, en ik begrijp die ouders vaak ook niet nee.

6. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Dat heb ik dus ook vaak Female. Af en toe krijg ik het gevoel dat die ouders denken goh laat ik mijn 1-jarige kind maar zelf de glijbaan opklimmen dat levert vast iets leuks op. (ik weet dat er kindjes zijn die het écht zelf kunnen, maar dat lijkt me de minderheid)

7. Female

Female Niet meer actief

Ja wat triest eigenlijk he :(, kan me niet voorstellen dat het leuk is om je kind met pijn te filmen

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Er zitten een hoop filmpjes tussen die ik erg grappig vind.
    Maar zodra er een kindje in beeld komt kan je eigenlijk al raden wat er gaat gebeuren.
    Ik snap niet dat die filmpjes ingezonden worden als zijnde grappig.. ik kan er absoluut niet om lachen.
    Heel erg jammer van dit programma inderdaad.

9. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap echt niet dat dat nog uitgezonden wordt terwijl er zo'n tien jaar geleden een hele campagne omheen is gemaakt hoe slecht zo'n "grappige" val kan aflopen!

dat waren echt aangrijpende filmpjes, kan ze trouwens nergens terugvinden op you tube..

10. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja dat waren zeker aangrijpende filmpjes! Daar moest je wel even van slikken als je dat zag.

Ik begrijp ook echt niet dat ouders blijven doorfilmen, dat is ook wat ik steeds zeg als ik zo'n filmpje zie. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik zou blijven doorfilmen, ik smeet de camera ook direct weg!

11. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Nou moet ik trouwens wel eerlijk bekennen dat ik wel eens in de lach schiet als Kyra plompverloren op haar bips valt. Dat is zo'n koddig gezicht en echt zeer doet het niet met die grote pamper om. Maar troosten doe ik altijd meteen.

12. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja maar dat is ook niet erg natuurlijk, het gaat er meer om die filmpjes dat ze zo raar terecht komen op hun nek ofzo, of dat ze van een hoge tafel afkukelen.....
    Maar als zo'n kleintje als die van jou op haar bibs valt is natuurlijk wel schattig hihi

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik kan ook echt niet lachen om die filmpjes van b.v skaters met hun zaakjes op een trapbalkje vallen. ik vind het echt zielig:(

Snap ook niet als mensen filmen als het kind veel verdriet heeft:( Ik heb toen van Quinn een filmpje moeten maken als hij huilde van het ziekenhuis (hij was huilbaby) ik vond het verschrikkelijk! mijn man had hem vast en ik moest filmen:( m'n haren stonden recht op en met terug kijken vond ik het vreselijk

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ja ik zit echt ook altijd te schrikken van die filmpjes... zo zielig...

En ook veel dierenfilmpjes zijn heel zielig...
    bijvoorbeeld van die ronddraaiende honden... die hebben waarschijnlijk gewoon keiveel jeuk aan hun achterste!
    Of katten die aanvallen oid, die zijn supergestressed anders vallen ze niet aan.... En beesten die met een emmer op de kop lopen etc....

Share This Page