AMSTERDAM - Een vrouw heeft gedreigd om met haar jonge dochter van een dak te springen, omdat ze van de politie haar sportcafé moest sluiten. De Peruaanse vrouw moest haar bar sluiten omdat buurtbewoners hadden geklaagd over geluidsoverlast. KLIK HIER VOOR FILMPJE: http://www.telegraaf.nl/buitenland/7179 ... html?p=1,2 Dat arme kindje
dat ze dat kindje maar snel bij die gek weghalen mijn god das toch geen reden omdat kind dit te laten meemaken niet te geloven benhelemaal geschrokken
Gelijk het kind weg halen daar, en nooit maar dan ook nooit meer terug geven, jeetje ik word hier helemaal verdrietig van
Gadverredamme! Kind hangt erbij alsof ze een pop vasthoud! Als ik erbij had gestaan, had ik een net eronder gehangen en dat wijf kapot geschoten! En dat kindje lekker mee naar huis genomen om lekker te verwennen! Tsjonge wat een waaanzin! Waarom zijn die kinderen voor hun ouders niets waard.. een kind hoor je veilig in je armen te sluiten.. en niet boven de rand van een dak te hangen!
kan echt echt niet naar kijken hoor dat filmpje!bah! mag hopen dat ze der kind nooit meer ziet wat een rare mensen toch op de wereld:S
Oh van mij mogen ze zulke idioten gelijk opsluiten of er nog ergere dingen mee doen.... Wat een gestoord wijf zeg.
niet normaal.. dat kindje hangt er echt als een popje bij. hoop dat ze gelijk een inrichting in word gegooid
ik heb het filpje niet afgekeken kan het echt niet aanzien zoiets! wat een gestoord wijf zo iemand verdiend toch geen kinderen!
jezus waar gaat dat heen? hoe dat kindje erbij hangt verschikkelijk wat kan het kindje eraan doen? ga dan zelf aan het dak hangen maar zoiets doe je toch niet met een kind bah weghalenh bij die idioot en nooit meer terug geven
Jeetje wat een gestoord wijf! Hoe haalt ze het in haar stomme hoofd? Kan me hier ook echt zoo pissig om maken Zo zielig voor dit kind,ik hoop echt dat het kindje wordt weggehaald! Te triest!
ik hoop dat ze die vrouw alsnog van het dak hebben geduwd, en kindje naar een liefhebbend gezin! Kan me voorstellen dat die vrouw haar inkomsten kwijt raakt doordat ze haar café moest sluiten, en ze mag best protest voeren, maar niet terwijl er een kind de dupe van is! Gadver wat een wijf!