Wat een ziek,gestoord k*twijf!Ze motten haar aan de arm vasthouden boven een rivier met allemaal krokodillen en dan 'per ongeluk' loslaten.
Gatver wat een lijpwijf ik kan dat filmpje niet eens afkijken. Ik zou dat mens echt neerschoppen. Dat arme kind. Ik kan hier echt niet tegen en krijg altijd tranen in me ogen met dit soort dingen. BAH zulke mensen verdienen geen kinderen!
Zo erg gewoon! Hoe krijg je het in je hoofd om met je dochter te gaan dreigen om te springen! Arm kind!
BAH wat vreselijk! Ik heb het na een paar seconden al stop gezet! Is ze helemaal gestoord of zo? Dat kind zo laten bungelen... BAH BAH BAH gestoord mens.
arm kind zeg kind word ook zij bij de arm gepakt net of het maar een pop is ofzo tuurlijk snap best dat ze er erg van baalt dat ze haar cafe moet sluiten maar zo ga je toch niet met kinderen om. als ze zelf van het dak wilt springen meot ze dat doen maar laat haar dan niet kinderen of andere er in mee nemen
Ik zit hier met verbazing in m'n ogen naar te kijken. Hoe kun je je kind dit aandoen?! Wat een *^%&*-wijf zeg.