Vrouw drinkt zich dood aan cola

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wow, 3 x 4 is 12 liter per dag is 84 liter per week!
    Ik zie ze al voor me bij het boodschappen doen :$

2. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dornk ook 2 a 3 liter cola light per dag, tot oktober vorig jaar. Nu niet meer, ben er cold turkey mee gestopt na 4 3 a 4 jaar. En ik heb 3 dagen knallende hoofdpijn gehad, en daarna was alles over, geen ontwenningsverschijnselen meer. Ik moest stoppen ivm. maagproblemen, door koolzuur.

Maar 8 liter! dat is voor water ook gevaarlijk, je kunt je ook dooddrinken aan water.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Ja ze drinken echt teveel cola ! Ik snap dat niet ik vind het echt vies haha

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Omdat er ZOUT in cola zit, zodat je blijft doordrinken. Door het suiker of de zoetstoffen merk je niet dat er zout in zit. Door het zout drink je meer dan je met water zou doen.

5. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Nou, alof het voor een cafe is ofzo.. Ik zou het denk ik maar laten bezorgen. Duur is het toch al, dan kunnen die bezorgkosten er ook nog wel bij...

Maareh Mejojo, het is echt heel slecht voor je moeder en zusje(en was het nou ook je vader?) Volgens mij drinken ze zichzelf zo ookd e vernieling in. Kan je echt niet tot ze doordringen dat ze hiermee moeten stoppen? Volgens mij gaan ze hier echt gezondheidklachten van krijgen!

6. Dana

Dana Niet meer actief

Als je zoveel cola drinkt is het gewoon een ordinaire verslaving.

7. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

@ons kleintje
    ik wist helemaal niet dat er zout in zit ja logish dat ik de hele dag erge dorst heb.
    a.s maandag ga ik minderen met cola.
    @dana klopt helemaal voor mij is het ook een verslaving,nu ga ik er echt mee minderen voordat mijn maag t begeeft.
    zo leer je nog eens wat hier op de site
    groetjes

8. Dana

Dana Niet meer actief

Eigenlijk is het ook heel gemeen dat ze er zout doorgooien zodat mensen blijven drinken, verkoop is belangrijker dan volksgezondheid en dat is met zoveel producten helaas zo.
    Succes met minderen ;)

9. Popkoorn

nee die drinken echt niet wat anders, mijn moeder en zusje zobiezo niet,

mijn vader wisselt nog weleens af met sinas casis of een biertje :p maar verder ook niet,

de dokter is op de hoogte van hun cola gebruik en zegt er verder niets van,

qua kosten valt het wel mee hoor, liddl is heel goedkoop met de cola light ;)

nee ik vind het echt veel te veel wat ze aan cola drinken, en mijn kinderen vragen weleens een slokje, maar dat mogen ze van mij alleen op een zaterdag en alleen als ze kindercola gehaald hebben.

maar ze overtuigen dat ze wat moeten minderen.... die steken gewoon de kop in het zand "ach ik heb nergens last van, "ja wanneer ik last krijg kan het ook nog" yeah right totdat het misschien te laat is....

10. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    pff..niet normaal...
    ik ben een echte waterdrinker..is sinds een aantal maanden zo, ik drink echt alleen maar water, 2 a 3 liter per dag. Verder geen ander drinken , alleen groene thee soms of van andere gezonde natuurlijke thee.
    Heel soms een colaatje, of 2..maar is bijna nooit en alleen als ik dan bijv ergens op bezoek ben...kan het me dus echt niet voorstellen dat iemand zoveel cola kan drinken..1 liter vind ik al veel :)
    wel zielig voor die 8 kinderen vind ik..en de partner natuurlijk de achterblijven

11. Popkoorn

Ben het met je eens dat het een verslaving
    Is maar ordinair is denk ik niet het juiste woord

12. susy26

susy26 Niet meer actief

dat kan toch niet 9 liter op een dag...dan vergifitig jejezelf toch,want dat kunnen je nieren niet aan..beetje raar.

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik vind cola ook echt mega lekker en drink ook wel vaak 1 tot 1,5 liter op een dag en dat is echt al veel... Maar 9!!! Liter. Jemig zeg.

14. Ons Kleintje

Ja daarom wordt er in chips ook suiker gedaan. Bij bepaalde suiker/zout verhoudingen krijgen je hersenen een genotssignaal en daarom eet je bijvoorbeeld sneller een zak chips leeg en zelfde geldt voor cola.
    Erg he?

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Deze vrouw haar suikerhuishouding was wrs al niet goed, en compenseerde dat met de cola. Als ze was gestopt met drinken van het spul was ze wrs al eerder overleden? Maar ze zal zeker ook haar nieren kapot hebben gedronken.

16. Dana

Dana Niet meer actief

Ja inderdaad erg!

17. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.185
    10.760
    113
    best kans dat ze zich met zoveel cola al een type 2 diabetes bezorgd had, daardoor voortdurend enorme dorst had en daardoor nog meer frisdrank wegwerkte...

snap niet dat mensen zelf niet inzien dat dit niet gezond is! Als ik zo'n halfliterflesje cola heb gehad, mag ik de rest van de dag geen frisdrank meer van mezelf

18. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.437
    113
    Kindercola is toch ook een soort cola light? Meende dat daar ook van die aspartaamtroep in zat?

19. Popkoorn

Het is cola siroop die je aanmaakt met water maar ik vind het niet erg als ze 1 keer in de week een paar slokken krijgen bij opa en oma

20. Ons Kleintje

mijn zoontje vraagt ook wel eens om een slokje, en daarna hoeft hij weken geen slokje meer. hij vind het gelukkig vies. Ik mag van mezelf 1 glas cola light op een dag en niet meer.

Deel Deze Pagina