Ouders vast na vetmesten kinderen - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] Pff, over slechte ouders gesproken
Voor degenen die goed engels kunnen, hier staat een filmpje: James And Anne Cardona: Morbidly Obese Children Removed From Filthy Home (Video) Right Juris Vind het ook behoorlijk shocking om te horen dat familie, bekenden en zelfs hulpverleners op de hoogte waren, maar dat niemand ingreep! De ouders zijn intussen weer thuis, de moeder zegt op camera zich van geen kwaad bewust te zijn en dat de kinderen niet slecht behandeld worden. *bah*
stond echt even met m'n mond vol tanden.. wat een walgelijk stel zeg!! Bah bah bah.. sorry, heb hier geen goed woord voor over :x
Als je ook de koppen van die twee ziet... Walgelijke mensen. En ook vreselijk dat niemand ingreep hoor... De complete buurt wist dat de kinderen niet eens schoenen hadden, maar niemand even jeugdzorg ofzo bellen? Nouja, in ieder geval zijn de kinderen nu weg zullen we maar zeggen.
a gatver! wat een smerige mensen ze zien er ook zo smerig uit. Maar snap niet dat die kids zoveel kunnen wegen?? Ryan die eet hier echt heeeeel veel en die komt geen grammetje aan haha
Wat erug!!! en in en in triest... hoe moet het ooit nog goed komen met die meisjes.. ze kunnen misschien wel afvallen wat een eeuwigheid gaat duren.. maar hoeveel schade hebben die kleine lijfjes al!! mijn hemel. een 4 jarige van 38! kilo.. komt die van mij met 16 aan zetten en dan een 5 jarige die zwaarder is dan ik! en zelfs in zwangere toestand tis gewoon... .......................................:x:x:x:x:x
Ik ga er maar even vanuit dat Ryan dan wel gewoon normale, gezonde dingen eet Als je alle boterhammen, crackers of weet ik veel vervangt door donuts en hamburgers, alle water/melk etc door zoete frisdranken en dan gewoon veel en vet, dan gaat t hard. Tel daarbij op dat de kindjes dus helemaal geen beweging kregen en dus niks verbrandden...oef, t idee alleen al