Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen voor onze bruiloft die nog dit jaar gaat plaatsvinden, op dit moment ben ik vooral bezig met wat we willen qua bloemen. Ik wil graag zo veel mogelijk zelf maken dus ook mijn bruidsboeket, het boeketje van m'n dochter (bruidsmeisje) en de corsages ga ik zelf maken. Maar.. nu komt het.. er is zoveel keus, en ik ben een leek op bloemengebied, kan een roos van een gerbera onderscheiden en daar houdt het wel zo'n beetje op Wat ik zeker weet is dat ik voor de boeketjes rozen wil (wit/ivoorkleurige en hard roze rozen) maar, daar moet nog iets onder, van die grote bladeren ofzo.. Zoiets: 1302. Bruidsboeket biedermeier met roze en witte rozen Heeft iemand enig idee hoe deze bladeren heten of welke bladeren ik er nog meer voor kan gebruiken? Voor de corsages wil ik graag 1 hard roze roos met wat groen spul en wat wit spul.. iemand tips wat ik kan gebruiken? Alle overige tips zijn ook welkom! heb al youtube filmpjes bekeken en dat het een hoop werk is wat ik op het allerlaatste moment voor de bruiloft moet doen dat weet ik dus voor mensen het gaan afraden, ik ga het toch doen
inderdaad gewoon doen! Ik heb veel tijd rongebracht op trouwforum.nl daar is ook een ding over Doe-het-zelf. Is trouwens helemaal 'in'. Het zelfde geldt voor autostrikjes makkelijk zelf te maken, Voor op de auto (ik ben in januari getrouwd) vond ik bloemen zonde en duur, heb toen een volledig in stijl van de antennestrikjes een grote strik gemaakt voor de de moterkap. Zag er zo leuk uit (beide niet veel werk) Het zelfde geldt voor een gastenboek, zo veel leuke variaties hierop, en zo makkeljk zelf te doen. Veel succes met de organisatie. Het is veel werk, maar o zo leuk!