Ach ja, borstvoeding IS de beste voeding, dus ja logisch natuurlijk! Die hond bouwt zo een goed afweersysteem op. Is strakjes bijna niet ziek etc.....Ik begrijp het helemaal! *lees: wat een ziek wijf, compleet geflipt!*
Ben een beetje verward. Het idee staat me namelijk tegen. Maar... Waarom vindt iedereen het normaal dat mensen koeienmelk drinken?
En toch hoor ik altijd ergens in mijn achterhoofd een koe loeien als ik de kolf er weer aan heb hangen... Sorry voor de offtopic.
Gut, wat lekker hygiënisch zeg. Eerst het hondje laten drinken dan je kindje. IEHL! Het idee alleen al een hond aan je tiet! Getver, hoe kom je erop. Dit is Remus en Romulus maar dan omgekeerd.
Ken 't filmpje niet zien want zit op m'n mobiel. Maar ik begrijp dat ze gewoon aan de borst laat drinken... Ach ja. Ik ken me wel bizardere dingen bedenken eigenlijk! Zou 't zelf niet zo doen, idd ws gewoon de fles. Moet wel zeggen dat mijn hondje bv erg lkkr vindt. Ze pikt steeds de borst compressen en kauwt erop hahah nou ja Tis iig gezond!