De eerste kandidaten voor seizoen 13 van Wie Is De Mol? zijn alweer bekend! Tim Haars Tania Kross Zarayda Groenhart Janine Abbring Daniël Boissevain Paulien Cornelisse Joep van Deudekom Carolien Borgers ...? ...? Met de filmpjes voor de Gouden Televisierring en met de eeste beelden van de afleveringen (Eerste beelden seizoen 13 - Wie is de Mol?) wordt er al weer flink los gespeculeerd. Gaan jullie WIDM seizoen 13 in Zuid-Afrika weer volgen? Helaas moeten we nog wel tot begin janurai 2013 wachten..
Wij gaan het zeker weer volgen! Ik hoop alleen dat junior niet tijdens de laatste aflevering besluit te komen!
Hier fan van het eerste uur! Wat een geweldig programma. Weer uren doorbrengen bij hun op het forum, hints doornemen en uiteindelijk de mol ontmaskeren. Ik kan niet wachten! Duurt nog te lang..
Ja, dat had ik dus ook! Blijft een leuk en spannend spel waar je helemaal mee in op kunt gaan. Nu al zin in!
Ooooooh ik kijk er al zo lang naar uit! Heb er weer zin in!! Welgeteld 3 namen die me wat zeggen, maar de rest misschien van gezicht. Ik heb de mol trouwens nog nooit goed gehad. Meestal degene die ik denk (of hoop) dat de mol is ligt er in aflevering 2 uit haha. En zelfs in de finale gok ik nog verkeerd. Zo makkelijk als ik dingen in real life doorzie, zo goedgelovig ben ik bij dat programma
Hier een WIDM junkie Ik sla geen aflevering over en in dat uur moet iedereen STIL zijn, geluid gaat op max en mijn ogen blijven strak op het beeldscherm gericht Ik heb er weer zin in!
Yes! Kan niet wachten tot het weer begint! Heb er zin in! Maar eerst moeten ze vanavond die ring eens winnen!!
Ken niet alle deelnemers, maar wel leuk dat Kees Tol er ook bij zit! Heb nu al zin in de afleveringen! Iemand op basis van de cast foto al een idee?? Wie is de Mol? deelnemers
Bedankt voor de castfoto Chocoholic Die namen die zeiden me echt niks hahah! Nu met de foto's herken ik de meeste wel...